Selasa, 15 Jun 2010

asal boleh..





Hehe... kekwn, ni pic saja2 jek aku amik sementara dok menunggu suami ku melakukan sesuatu kerja dia. hihi.. dah lama jugak tak de pic terbaru. kalo dulu tu mmg angkut la kamera tu kehulur kehilir.. ekekke... tp skang tak sgt dah la.. mcm dh segan pun ada... kuikuikui... pic2 tu pun aku amik kat dlm kete jek.. sesambil dok menunggu tu kan. hihi..

kalo masa skolah dulu, mmg byk la album2 aku tu. boleh dikatakan setiap bulan aku ada album gambar terbaru. tah la.. kemaruk kot nak bergambar.. wahahaha... saja buat koleksi. tp bila dh abis skolah n pindah kuar tah kemana2 la album2 tu.. ada la jugak yg aku jumpa. tp byk tak jumpa plak. mgkn msa pindah dulu mak lupa nak simpan satu tempat. skang ni nak amik pic pun susah gak la.. sbb tak kuar sgt. asyik dok umah n tak bjln pun. kalo ada pun tak tpk dah nak amik.. wakakaka... apa pun korang layan jek la ek.. hehehe..


Tiada ulasan: