Jumaat, 16 Julai 2010

Kan dah kene..

Salam,

hahahaha.. kan dah kene.. citer ni kisah sambungan hal bertengkar smlm la ni.. tah sape2 la bukak mulut kan. tp aku sker... tu baru bos ppt aku yg tau. tah2 smp dah ke tingkat2 atas citer bertengkar ni.. mmg tak leh pakai tul mulut tempayan tu. ada jek citer nya. huh.

td kul 2 bos ppt aku panggil masuk bilik kul 3 nnt dia nak jumpa katanya. aku agak dh la kes smlm ni. tak pe.. ni saat2 aku tgu. then kul 3 td aku pun masuk la kan. apa lagi.. luah la pasaan.. hahahaha.. amik ko.. tensen tu kurang dah skit..

lepas luah pasaan tu kan.. apa gik.. bos ppt aku tu panggil semua skali la.. meluahkan plak pasaan dio.. hahaha.. semua la yang buat hal tu kan skali la kene.. kuikuikui... dah tu skali la.. last2 skali semua mintak maaf la.. ngan aku2 skali yg dok bertengkar ngan budak tu pun sama gak.. tp aku nak tgk gak budak tu. nak ke tak bertegur ngan aku. sbb nmpk gaya mcm tak ikhlas.. hahah.. ada aku kesah?? adiosssssssssssssss..


Tiada ulasan: