Sabtu, 12 November 2011

Serabut

Assalam,

Ni aku nak citer skit psl hal aku nk bertukar keje tu. ishk.. mmg putus harapan jek aku rasa. Selasa aritu aku pg jpa nak bertanya kan hal aku nak bertukar tu. sedih juga la aku dgr pegawai tu ckp kan. katanya mmg kene tunggu 3thn baru blh apply utk bertukar. 2thn tu ada ampun skit la aku rasa. hai terseksa nya aku dgr. nak kene bertahan lagi sthn stgh sekurang2nya.

al kisahnya la.. aku siap bwk skali surat dari doktor. tp tu la. dia pun kata kalo betul aku nak juga apply cuba la tp tak janji sbb byk la yang tgh menunggu turn utk bertukar melainkan ada org nak swap dgn aku. sape nak pg ke tempat aku skang. dah dgr nama jabatan ni pun tak sker ni kan plak la tempat tu kat mana. huh. mmg malang aku rasa sbb masuk ke sini.

Sakit lagi la jiwa aku dok kat tempat skang ni. kebetulan aku masuk pg tu ada dah opis boy yg akan masuk. dgr tu aku rasa ringan skit. tp se ringan mana aku pun blom tau lagi. maklum la org dah berumur ni mmg sker ngelat skit. entah la kan. aku cuba pg ke ibu kem. tp tak de plak kerani yg handle bab tukar tu. still dalam mood raya. huhu.. tension aku lagi. mmg tak dak mood. blk tu pun mmg serabut kepala aku. huh..

aku boleh jek apply keluar.. tp nak ke bos aku lepas kan aku. tak sanggup dah aku kat sini. dah la serabut manjang aku kat sini. kalo nak lepas kuar pun mesti nak pengganti serentak. tp tu la. makin buruk la reputasi aku kalo berlarutan sakit jek. stressss.. skang ni dpt 2hari skali mc. aku mmg amik jek.. asal dpt berehat dari serabut kat opis aku mmg sanggup. tak rela nak dok opis buat keje itu ini. tak tahan dah...

Tiada ulasan: