Selasa, 2 April 2013

April

Assalam...

Pejam celik, pejam celik... April sudah.... Mcm2 dlm dua bulan ni... Hikhikhik... Bz sgt2 smp x dan la nak bukak blog.. Bukan kerja je.. Tp jgk kehidupan.

Opis? Mcm biasa, xde yg menarik pun... Still happy disini.. Sejak Pn Emmy bertukar act dpt bos bru.. Tp x lama pun.. Kejap je. Sbln gitu. Ditukarkan blk ke tmpt lama dia sbb dia je yg tau bt tender tu. Huhu... So skang kami xde bos la.. Harap kat cik linda je.. Sian dia.. X menang tgn kami tgk.

Cerita lain? Haaa... Aku x bape suka dgn bos prestasi yg bru tu. Bukan aku je.. Semua staff sini termasuk dlm pej KP jugk.. Mau x nya kalo dh bwk pangai sombong bodoh dia tu. Berlagak x bertmpt. Silap la kan.. Dgn aku pun nk bt lagak sombong dia.. Silap la... Huhu... Malas aku layan bos bodoh gitu... Dia ingat besar sgt 41 dia tu kan... Hahhahah... Lantak ko la.. Mmg jd umpatan org la kalo bwk pangai gitu...

Kat tmpt aku? Ada gak la.. Yg sorg ni.. Pakal je dia dh berumur.. Kalo x la aku pun cri psl gak. Dok bwk mulut hal aku plak kat unit sebelah plak. Dh xde keje sgt la tu, p bwk mulut.. Yg aku x bleh bla statement dia aritu.. Dia mmg suka kaco org. Tp x sker org kaco hal dia... Wahhh x blh blaa tul..

Tp dua hal kecik ni x mencacatkan pun mood aku kat opis ni.. Selagi aku happy keje sudah.. Lantak korang la... Hahahhaha... Kan kan kan.. Adioss...

Tiada ulasan: