Rabu, 13 November 2013

Kalo x tau ckp x tau, jgn pandai2 kata tau..



Salam rabu uols...

Lama rasanya tak update blog ni. kalo xde isu yang menarik mmg x de la nak update kan. ok.. sekian lama kali ni nak update pasal keje plak. x tau la nak ckp apa, nak marah kang pun x bleh, x marah lg la x bleh. ada la sorg ni.. masa mula2 aku masuk keje dulu bukan main lg kata dia tau itu tau ini. last2 bila dia buat keje sumer tunggang langgang. paling best diamkan diri.

Hari ni, aku jumpa dlm satu fail, satu surat yg dah di fotostatkan, dan difaxkan.. sepatutnya yg dah difaxkan tu p la hantar kat bhg pengedaran surat tu.. ini tidak di simpan dlm fail berlambak2 utk satu no rujukan. aku tanya kat EO aku.. kata nya surat PP aku.. tp kami sumer tau kot benda tu apa harus dibuat.. kecuali yg sorg ni la. mmg aku pk dia punya keje. yer la. nak buat surat, no rujukan pun x tau.. mana nak amik no fail. haishhh.. geram pun aku ada dgn dia. berlagak pandai. mmg aku geram la.

Td PP aku mcm nak kata aku la tu.. eh eh.. dan2 aku terus jawab aku xtau. mcm la aku xtau lps fax kene edarkan surat tu. masuk dlm fail 1 salinan je kot. aku jaga fail aku tau la.. huh.. tu tak ingat sape yg dia soh buat. nak kata sorg PSH ni.. aku rasa bdk tu pun tau gak. pun sorg lg kwn aku ni pun tau jgk. dah tak tau tu ckp je la x tau kan. ni tidak yg si dia ni pun.. berlagak pandai mcm tau.. naik menyampah aku tgk pangai dia. pang pung citer dia dulu buat itu buat ini.. keje rojak.. kalo keje rojak ko tau dah apa patut buat kot dgn surat tu.. ini tidak. huhuhu...

Pg2 dah spoil mood aku.. yg aku x puas hati PP aku tu apatah dia pk psl si dia ni, mcm la perfect sgt dia ni buat keje.. takat dok je x bgn2 dr kerusi dah dikira perfect sgt la keje. huh.. aku ni kehulur kehilir dia pk aku x buat keje. marah betul aku. kann... apa pun muhasabah diri sendiri pg ni.. jgn berlagak pandai kalo tak tau bertanya.. x tanya salah jln.. tu la akibatnya.. adiossss...

Tiada ulasan: