Isnin, 6 September 2010

3 Hari Nak Raya


Salam,

Pejam celik pejam celik kejap jek dah tinggal 3 hari lagi nak raya... mcm biasa aku tak de apa nak update kan kat korang sumer... maklumla.. aktiviti puasa terhad. mmg tak buat apa.. cuma membz kan diri nak setel hias rumah jek.. tp thn ni mmg thn tak best pun kan tuk aku nak beraya... so.. buat apa yg patut jek la..

jumaat ritu aku blk keje mmg dok umah jek.. mlm tu aku buka puasa kt luar ngan husband.. nak plak dia dh ujung2 puasa.. mmg kalo awal2 kami tak buka pun kat luar.. tp dia pun tau kot aku dh tak de selera kalo ujung2 puasa tu.. mmg dulu pun gitu gak la... ujung2 baru buka puasa sama.. hehe...

tak tau nak ckp apa.. tp buat korang semua yg beragama islam tu aku nak mohon ampun dan maaf la kalo2 ada dlm blog ni terkasar bahasa ke atau pun menyinggung perasaan org yg tak berkenaan.. tak kira la yg kenal aku atau pun tidak... mungkin secara tak sengaja atau pun sengaja... hehehe.. smoga perjalanan korang nak blk kg nnt selamat smp ke destinasi.. huhu...

Tiada ulasan: