Selasa, 14 September 2010

Memori Raya 2010


penyeri baru dalam keluarga... Atief Shahmi......





Salam,

Memori raya 2010 yg tak memberansangkan kat aku.. huhu.. kenapa ek? tak pe la.. biar la menjadi rahsia... apa pun tak kan bersedih jek kan... meh aku kongsikan ngan korang semua pic2 family aku.... hahahahhaa... terutama budak2 dlm family aku.... coming soon, raya tahun depan mungkin lebih meriah dengan kehadiran org2 baru dalam family aku.... meh kita layan....






mcm biasa la ni keluarga aku.... setiap pg raya aktivi bergambar tu mmg akan ada la kan.... lepas bersalam salaman... utk tatapan kami..



budak ni dulu nya kecik jek.. hahaha.. skang ni besar dah... penyeri utk semua org satu ketika dulu... tp skang pun masih dihati semua....... walaupun dia dh skolah skang n dah ada budak kecik baru.... sok kalo budak kecik tu dah sthn masih ada lagi org baru yg akan hadir.......



time amik pic ramai2...mmg la susah nak amik pic budak kecik ni... ni kan umah mertua si alyn... mmg susah nak amik pic dia.. kene agah dik semua org... aku plak standby jek kamera tu tgu nak snap.. hahaha... apa lgi.. time gelagat2 dia ada snap jek la......



menangis tu kalo mak lang (alyn) dia pegang.. pantang disentuh.. mau tak nya.. org kata kalo kita pegnen n jantina anak tu tak sama ngan budak tu mmg tak ngam la budak tu.. tu yg nangis jek tu.. hahahha.... anak pmpn la ko lyn..... yg pak lang dia (rapi) kalo pegang ok jek kan... lek2 rapi thn dpn anak ko plak.. hahhahha...



kalo dah ada budak kecik mmg gitu la gelagat.. semua nya nak rebut2 pegang.. hok ni pak ngah dia (aman) tu pun coming soon gak tu jadik ayah walaupun tak disahkan lagi.. dlm proses nak menjadi tu.. hahahahha.. pun ngan mak ngah dia si atief ni tak mo gak.. nangis...........




pic ramai2.....







Tiada ulasan: