Rabu, 29 September 2010

Tetamu

Salam,

Buat pertama kali nya aku nampak ada tetamu memberi komen kat blog aku ni.. hehe.. maklum la.. selama ni aku rasa tak de org pun yg jenguk blog aku ni... mau taknya.. pengikut pun ada dua jek.. tu pun tak dua org tu jenguk atau tak kat blog aku ni.. hahaha.....

al-kisahnya.. dah berkurun pun aku ada blog ni.. paparan cerita dalam blog ni lebih kepada apa yg aku rasa dan yg berlaku dalam hidup aku... bukan tak berani nak papar cerita2 isu2 terkini tp aku takut kalo2 salah pulak nnt posting tentang isu2 tersebut smp menimbulkan salah faham kat org2 diluar sana.. apa pun akan aku cuba untuk ceritakan isu2 terkini... yg menjadi bualan hangat dalam akhbar atau pun dr sumber2 yg aku rasa boleh dipercayai... hahaha..

terima kasih kepada blogger2 yg pernah melawat blog aku ni.. hehehe.... kalo boleh tu jadi la pengikut skali.. n nnt bleh aku p plak kat blog korang ek..... jgn lupa la tinggalkan add blog korang tu.. adiosss....



Tiada ulasan: