Khamis, 3 Februari 2011

Happy CNY!

Selamat tahun baru cina......................... yeaahh... dari isnin aku dah pun start cuti. mcm orang lain dah lama berlepas balik kg. tapi aku tak jugak lagi. hubby still lagi dengan urusan dia. aku pun tgh berpk2 bila nak gerak balik kg.

Kat area umah dah mula sunyi sepi.. hahaha.. diorg dah ramai blk kg kot. si jue pun dah blk kg dah. aku? kat sini lagi. si miss mmg tak blk kg. tunggu parents dia dtg ujung bulan ni. nak p bercuti lagi.. hohohoh.. kat area umah ni ramai cina duduk.. nak2 kesempatan yang ada ni dpt bercuti panjang. amik cuti dua hari dh dpt 9hari cuti.. senang kan.. so ramai gak yg tak ada kat sini. tp tu beberapa hari lepas.. skang aku dh ada kat kg pun kan... esok dah nak blk ke rumah blk.. wahhh.. mesti bosan.. kene blk awal gak sbb nnt takut jem. baik aku cabut awl. bosan tu sbb yer la.. dah kat area umah still lagi tak de org. tp jue blk dah hari ni. so ok la..

cousin aku pun tak blk. tp dgr nya dia p ke jerantut ari ni. esok dia blk. kwn2 cina kat area umah tu pun sah2 dah blk. dgr nya si kent cuti smp dua mgu.. mak ai. raya sakan. hok lain2 tu kejap jek la.. ahad kompem ada dah mcm si seng heng. dia tu gaji hari.. so mmg kalo boleh tak mo cuti dia tu. tak pe la.. tp yg tak best nya.. mgu dpn dah start keje blk.. entah bila dpt lagi bercuti panjang mcm ni.. hohoho.. tak syok nyaaaaaaaaa... bila ek nak dpt cuti ke tempat yg aman damai tanpa gangguan orang dan hiruk pikuk kat kl ni? ermmm..

Tiada ulasan: