Ahad, 6 Februari 2011

Start keje

Salam..

Esok dah start keje.. alahai.. malasnya.. maklumlah cuti lama. cuti plak cuti sia2...huhu.. hari ni aku keluar dengan jue pg lunch.. sedap gak mknn kat tempat tu.. haha.. tempat apa ek? Ayam kg Mat.. apatah.. bih kurang la gitu.. pastu aku teman jue pegi cari pasu bunga.. minah tu mmg suka menanam bunga. bunga hok hijau2 daunnya tu.. ok la.. elok tuk kesihatan.. sedap mata memandang.. patut la rumah dia sejuk jek. byk pokok la kata kan.

Sampai petang baru blk rumah.. tak smp pun sejam kat rumah keluar lg dengan si anak dara natasha.. hahaha.. lama tak jumpa dia.. so we going out 4 dinner la.. bukan makan pun aku.. sah2 kenyang.. walhal sebelum tu lapar gak.. dah bedal coklat yang jue bagi agak nya. hahah.. kenyang plak.. dua kali mkn jek coklat tu.. abis.. mau tak abis kalo dh sedap.. kuikuikui.. coklat almond. kesukaan aku plak tu.. datang dari langkawi.. heheh..

Skang ni tgh berpk2 nak menyiapkan diri ngan persiapan esok nak ke opis.. wahhhhhh.. lama tak ke opis plak aku rasa.. hahaha.. malassssssssssssssss weh... alahai... miss start esok tdo kat pulau indah dah.. dapat dah dia bilik sewa. patunya pegi td. tp sbb pk jem.. kensel terus dia.. malas.. hahaha.. baru tau ek. aku blk awal dr kg pun sebb nak elak jem tu la. aku dgr smlm lagi dah jem. tp ok gik.. td aku baca katwan aku stuck dalam jem.. hahaha.. makan jam gak tu.. alahai.. sian.. mmg berpusu2 la orang blk hari ni.. kalo nak selamat balik esok.. tp tu la.. sah2 dah cuti lama.. dpt 9 hari tu.. so tak dak nya la orang nak tambah cuti.. ermm..

apa pun.. caiyok.. esok keje............................................. hahaha..

Tiada ulasan: