Jumaat, 18 Februari 2011

lalallala...

Salam,

Wahh.. berkurun rasanya aku tak update blog ni.. heheh.. entah la.. bz memanjang.. apa pun kira ok la.. sejak dua menjak ni mmg bz balik kg. dah dua kali aku blk.. tp tu la.. hihihi.. sibuk la diorg merenovet ruang dapur tu ha.. nak tambah bilik lg n alih toilet n bilik mandi ke belakang lagi.. almaklumla dah ramai org.. menantu pun makin ramai.. hihi..

so, aku pun tak jd tdo sana la last week.. cadang nak blk lg kali ni pun pk lagi.. kang tak siap lagi susah jek.. hihi.. 2mgu diorg raya cina lengang jek rumah.. bercuti sakan kaum2 cina kat area umah tu.. aku aktiviti ngan kwn bukan cina jek la..

mgu lepas aku pg umah ija.. party besday anak dia.. tak sempat dtg awal ada urusan lain ye pn ija.. tp memenuhi jugak jemputan puan ija ye.. maaf la tak tau nak beli apa adiah tu 2S.. hihi..

smlm.. aku kuar dengan jue pg mines.. sakan.. belanja dia mkn.. aritu dia belanja aku mkn kan.. so apa lagi. berjalan2 kami berdua.. sangkut beli brg dah.. hahah.. lepas tu kami pg keramat jap n lepak kat nailis.. kuikuikui.. gitu ke eja dia? entah.. yer la kot.. boleh la tahan situ.. minum jek kehausan sgt.. mau tak nya berjlan kat mines smp tutup kompleks tu tak dan dah la nak minum plak kan.. ekekke.. kul 12 lebih baru smp umah.. sblm blk sempat gik kami p minum jamu.. wakaka.. sah2 la jamu untuk menguruskan badan.. ekekek.. kalo aku yg dah berkwin ni, ehem ehem.. paham jek la kan bukan takat nak menguruskan badan jek aku minum.. ahahaha..

so, dok pk mana plak nak cari bola boling ni.. nak beli bola boling sbb nak mengaktifkan diri..nak beli skali kasut boling.. tp tu la. nak cari yg pakej.. haha.. murah skit.. try la cari kat warta nnt.. opps.. pg esok serbis combi dulu.. sian kat dia.. dah berkurun.. n nak polish kan badan nya bg bling bling gitu.. wakakak.. adiosssss....

Tiada ulasan: