Selasa, 6 September 2011

kejapnya..

Assalam..

Pejam celik skang dah masuk raya ke 8.. sekejap jek kan. dan dalam mgu ni dah hari kedua. aku? mcm ni jgk. tak de kemana sgt pun. tgu cuti la gamaknya. bila tah agaknya nak pegi ke rumah cousin aku tu beraya. hari tu aku blk awal hantar adik sedara aku tu dia blom blk lagi. kalo aku tau dia blk awal skit.. dah tentu aku pg beraya umah dia sorg2. tp mmg tak seronok tak de suami kalo nak pg beraya. so aku tgu suami aku la kot.

Hari ni 2jam jek aku tdo. tgu hubby blk.. 'berborak' dgn dia smp kul 4 pg. sah2 dah kunci jam kul 5.30.. mcm bgn sahur plak.. haha.. nak gosok baju nya pasal la... siap2 p keje.. kat opis dah ngantuk.. uwaaa... dah la sekor anak bby tu nakal.. dlm 3 ekor tu dia paling besar dn paling nakal. tah mcm mana tah dia bleh culuskan badan dia kuar dari sangkar tu. pelik tul aku. time aku tgu dia tak tunjuk plak cam ne dia kuar. pg td aku tgk dah ada kat luar sangkar.. nasib baik aku tutup pintu dapur tu. kalo x mmg masuk umah dah dia. mcm mlm td la.. tau2 dah smp ke hall. ishk.. sabor jek la aku. dh dok kat luar sangkar mmg sejuk la sekor2 kat situ.. haaa.. baru dia rasa... nakal sungguh.. adik2 elok jek tdo dlm sangkar ngan ibu.. dia nakal bangat.. ekekke..

balik ni ingat nak setel apa yg patut. sabtu aritu dah 3 kali basuh.. ni dah bertambah blk baju. terasa mcm cpt plak. xde anak kecik tu.. hoho.. nak ngemop lg.. nak beli brg.. wahh.. byk nya nak buat... mgu ni nak blk kg cadang nya. mgu dpn cuti gik jumaat tu.. pun nak blk kg juge la.. tgk mcm mana nnt... kot2 ada plak org dok rosakkan plan aku kan. pantang jek tu.. mesti nak rosakkan plan aku. huh... kali ni kaco aku kene ler dia.. wakakakak...

Tiada ulasan: