Rabu, 14 September 2011

migrain

Migrain.... Smp bila nk ilang migrain ni? Sakit jiwa kalo kene migrain. Dari smlm migrain smp hari ni x ilang2 lg.

Bila pk2 blk, dulu x la seteruk skanh. Kerap.. Siap bhari2 lagi x ilang2.. Agaknya stress aku keterlaluan sejak keje kt tmpt skang. Mcm pg smlm, aku pening jek.. Tp sbb stress dgn kete jabatan terus aku migrain.

Hari ni.. Kene lg dgn kete jabatan. X blh tgu ke aku sekejap. Dh ckp tgu kejap, tup2 bila turun dah jln.. Mmg aku hangin btl. Meninggi suara aku td. Terserlah kemarahan aku. Terkejut gak diorg. Mau xnya.. Dh la aku migrain. Bt lg mcm tu..

Hangin aku sejak kt sini.. Bosan.. Dgn org atasan yg menyusahkn org bawahan. Mmg aku menyampah. Nk bt keje tp terhalang. Kontol itu ini konon tu kebaikan walhal di anak tirikn.. Mmg sengal...

Aku mmg x sabar tgu bln 12, aku nk kuar dr sini.. Bosan aku dgn diorg.. Sakit jiwa.. Last2 td aku pg klinik kul 2. Sblm tu terpaksa guna kete sendiri anta dokumen. Bengong.. Tu blom tentu blh claim. Sengal. Huhu..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Tiada ulasan: