Rabu, 14 Disember 2011

Dan..

Assalam,

sekian lama tak mengupdate.. last pun masa besday hubby. tu pun ringkas. sejak dua menjak kebelakangan ni aku mmg bertambah2 stress.. semgu bleh kene migrain berhari2. dah berulang2 smp kan aku kene mkn ubat stress.. untuk mengurangkan tekanan aku tuh. ubat dari hospital yer. doktor bagi masa last appt 30hb hari tu. dan aku sedang menunggu appt berikutnya 22 hb disember ni. haishh.. sabar jek la. semakin tertekan.

aku dah pun buat surat tukar smlm. bos pun dah sign tinggal nak hantar ke admin dan terus ke jpa. tak tenang hati aku. mau tak nya bos mintak dengan pengganti serta merta. mana nak dpt sepantas itu. tak mintak dengan pengganti pun makan masa 5bulan. ishk...

cuti skolah.. tak kemana2 pun aktivti. tak mcm cousin aku kesana sini. aku rasa aku kene plan satu percutian thn dpn utk releks kan kepala otak ni. terlalu tertekan. kang kalo citer kat sini mmg tak sedap. sah2 membukak pekung didada. org yg tak memahami aku akan kata aku poyo, leceh, tak reti nak handle tah apa2 lagi la. kalo la korang berada kat tempat aku.

beban tekanan tak cukup tu jek. keje.. mmg sah2 la. aku mmg nak keluar dari sini. dan aku berharap selepas keluar dari sini tempat yg aku pegi tu tak de la buatkan aku bertambah stress. aku ni stress dari mana ke mana pun aku tak nmpk dah. sengal.

yang pastinya.. aku blk keje je layan rebit jek kat umah utk hilangkan stress.. terapi tu berkesan aku tgk. boleh la. adios..

Tiada ulasan: