Rabu, 21 Disember 2011

Satu petang..

Assalam,

Ni nak citer satu kisah skit. alkisahnya ptg smlm aku nak beli rak kat kedai hardware utk rebit2 aku tu. dlm tgh kalut2 aku dah beli topap sblm tu, tp tu la. tak masuk2. so aku kol, org tu bleh tak dgr apa aku ckp.. byk kali gak aku kol. naik hangin dah aku ni. kol husband aku pun tak dgr gak apa aku ckp. sah2 la hp aku yg bermasalah. dlm tgh2 marah2 tu ada la sorg lelaki india ni dok tegur aku. dia nak beli cat. tgh ngecat umah agaknya. dia tanye aku duduk mana. aku ckp la mana aku dok. rupanya dia pun baru beli rumah kat situ. tu yg tgh ngecat tu nak bg sewa kat org.

Dalam pada tu dia kenalkan la diri dia. Dr. Anant.. doktor psykologi. kaunselor la gitu. maksudnya tu korang pun paham kan. aku jd terkejut gak. last2 aku pasti. dari start aku marah2 td dia dah perhatikan aku. dia ckp aku mmg ada bermasalah. stress.. dari mata aku pun dah nampak aku ni ada masalah. terkujat gak la aku. korang kalo berdiri dpn aku bleh nmpk ke aku ni bermasalah? yg pastinya mmg aku terlalu tertekan skang ni. esok ptg.. aku nak p appt tu. ishk.. mmg aku takut. jgn la aku kene tahan. tp tak kot. sah2 tu appt jek. bukan kes emejensi aku rasa. huhu.. aku mintak kad doktor tu. mana la tau kot2 emejensi. kalo tak aku pun org lain. haha..

Tiada ulasan: