Jumaat, 30 Disember 2011

Hospital

Assalam,

28.12.2011... aku migrain.. pg ke klinik last2 kene transfer kes ke hospital. akhirnya aku ditahan di wad. mmg aku tertekan.. sakit yg teramat. aku masuk hospital sehelai sepinggang. dia? bleh sindir aku. mmg sakit jiwa aku.

merayu aku kat doktor untuk keluar. aku mintak tlg jue dan syam. diorg dtg untuk bwk aku keluar. dan skang.. aku berada di seremban. menenangkan fikiran. hanya kat sini aku bleh tenang. walaupun arwah p.usu dah tak de. tak sorg pun tau aku dlm keadaan tertekan. hari2 mkn ubat dulu skang ni. kalo tak aku bleh serabut lg.

entah smp bila aku nak dok kat sini. 3hb.. sambung appt kat hospital blk. blh ke pg tu aku pg keje? atau aku masih perlu berehat lg. entah la. aku tgh pk apa perlu aku buat skang. plan untuk aku nak hidup dgn tenang. mmg aku benci dia. makin benci. aku nak dia keluar dari hidup aku. tp nnt dia blk cari aku blk. apa perlu aku buat nak elak dia. ermmm..

Tiada ulasan: