Khamis, 2 Ogos 2012

Macam-macam hal

Assalam,

Kononnya mgu ni aku tanam azam (isnin ritu) tak mo ada mc or cuti.. tapi keesokkan hari nya saja aku dah mc dua hari. baru hari ni masuk balik ke opis. tak leh pakai tul walaupun dah tanam azam. sabar jek la.. bukan apa.. kene migrain ditambah dgn demam n selsema.. wahhhh.. mmg azab rasanya... sakit jiwa aku.

Pagi selasa tu konon EL dulu msg kat bos. tp aku dgn sakit yg makin menjadi2 smp duduk ujung tilam menangis2 sbb tak leh tahan sakit nya kepala. sblm tu dah siap antuk kepala ke dinding dah.. tp tak la kuat pun.. antuk bg rasa sedap jek kene kat tmpt sakit tu. hubby aku pun smp kesian tgk aku dah menangis2 dah. siap pujuk aku mcm budak kecik lagi.. hahahahha.. best2... tp tak leh nak feeling2 pun masa tu.. mmg sakit tau tak.. puasa jgn ckp la.. mmg aku bukak tuk mkn ubat. tak mo ilang gak.

Last2 kul 1.30 kuar jugak umah kuatkan semangat nak pg klinik. haaa.. bab p klinik ni mmg laki aku malas nak anta. dia malas nak tgu kat klinik kerajaan yg makan masa berjam2 tu. nak2 bulan puasa bukan boleh isap rokok pun katanya. ishk.. terpaksa jugak la aku kuat kan semangat bwk kete. walhal mmg sakit dah tak leh nak pk dah bwk kete tu. tekan jek minyak. nasib baik dekat jek klinik.

Dapat mc dua hari.. smp umah mmg aku mkn lg ubat n tdo.. smp nak berbuka baru aku bgn. mmg sakit ya amat... adoiiiyai.. mmg kali ni berbuka sbb aku sakit migrain.. giler la.. sakit jiwa aku layan sakit kepala. smlm cuba relekskan otak jugak. still tak ilang. tp mkn ubat awal2.. ptg2 skit mmg ilang.. alhamdulillah.. nak dijadikan kes, mlm tu laki aku plak sakit. lepas berbuka dia men takraw.. tak mcm mana silap lending kaki tu dah terseliuh.. mmg bengkak besar giler..aku pun takut tgk. mcm kene ketumbuhan kat buku lali tu.. adoii.. apa laa.. naik umah tu aku siap2 dah sapu ubat otot. bandage kan bagai. turun bwh blh lg tu dia terlonjat2.. ishk.. sabor jek la aku.. haaa.. malam amik, tak boleh nak tdo.. berdenyut2.. ishk.. entah lah..

Hari ni baru jek nak elok sakit kepala.. dah td pg hq ada plak abg sorg ni p calit minyak apa tah kat tgn aku. busuk plak tu. dah la otw tu aku dah pening.. p letak plak minyak tu terus sakit kepala aku dibuatnya. cari pasal tul. ni blk nasib baik dah ckp kat hubby tak nak masak. mcm tak sempat nak cari brg utk masak. tingin sangat nak masak udang masak lemak cili api. lama tak buat. tgk status fb si cousin ku itu ler aku tingin tiba2 tu.. nak cari smlm tak sempat.. adoiii.. ingatkan dpt blk ni.. tak jugak.. abis bila?

Tiada ulasan: