Isnin, 13 Ogos 2012

Mgu terakhir ramadhan

Assalam,

Ni adalah mgu terakhir kita berada dlm bulan ramadhan... alhamdulillah... semuanya berjalan lancar setakat ini.. bermula hari ni semua org dah xde mood nak bekerja aku rasa.. dah nampak mood nak beraya.. hahahah.. aku mcm tu jugak la.. tp aku adalah org yang paling lambat bercuti. hohoho.. bosan dah tu nak menunggu n nak menghabiskan mgu ni.. bermula hari esok dah ada yang bercuti kat opis aku tuh.

sampai ke hari ni la masih lagi tak de perubahan. nak beraya mcm2 org buat persiapan. aku tidak.. gitu juga. cukup masa blk kg. tu jek la.. pg raya mcm biasa gak. hahaha.. hari khamis ni la org sibuk dah bercuti. jumaat jgn cakap la kan.. aku esok nak menghadapi temujanji dgn doktor aku tuh. kalo ikut rekod sedia ada.. mmg skang makin tertekan.. adoii.. entah la.. len kali la citer.. tp aku masih berpura2.. cuba kawal sebaik mungkin kat opis ni. huh..

akhir kata.. Selamat Menyambut Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin....

Tiada ulasan: