Isnin, 28 Oktober 2013

Bowling lagi

Salam uols..

Morning Isnin.. hahahaha.. jgn mare.. skali skala... hari ni ceria skit. bukan mmg.. tp disengajakan. untuk amik mood bekerja bagi minggu ni. start rabu till jumaat nnt kursus Hrmis lg kat atas. not bad la kan Hrmis ni. mmg nak belajar lagi mendalam. xtau sbb apa sker plak dgn Hrmis. maybe bekerja dgn komputer. mmg aku ni suka bekerja dgn komputer. mungkin telah terdidik dgn bekas bf masa sekolah dulu. citer2 nya nak jd Hackers ngeh3.. so, bertambah lagi la jumlah hari kursus bg aku utk tahun ni. syarat wajib hari utk sthn tu dah lama cukup. sejak berada kat sini, kursus mmg xde masalah.

Mgu ni ada hari keluarga bagi bahagian aku. so aktiviti yang bos aku pilih ada la perlawanan boling. utk release tension katanya kan. masing2 dok pulun la nak berlatih bowling. hahaha.. ada hadiah okay.. tu yg depa dok rebut2 ja tu. kikikiki.. Bagi aku bukan hadiah yg aku harapkan. mmg dari dulu aku suka dgn aktiviti memboling ni. sejak cik miss kita tu pindah keje ke perak n skang dah blk semula ke kl aktiviti bowling kami x berjalan pun. di kira partner bowling aku xdak dah la kan. teringat kat opis lama dulu, aku ada team bowling. best pe.. ikut kakak2 tu memboling smp aku berjaya maju kan diri ke makswip. utk pertama kali nya la kan.. sebelum aku bertukar keluar. menyesal 1000 x menyesal aku keluar dr opis lama. stress makin tinggi, bos yang tak memahami.. huhu... aktiviti lgsg xdak. adehhh... skang ni dikira batu loncatan utk aku aktif blik dlm bowling. 

Jumaat tghri ritu, bdk2 opis aku ni ajak test lane boling kat tempat tournement tu nnt. aku mmg x berapa suka tmpt tu sbb licin. so layan kan aje. langkah pertama nak aktif, blk2 je aku ajak hubby plak layan boling mlm tu jugak. kahkahkah.. sbb x puas main tghri tu. kankankan... kikiki.. dgn rasa kasih dan sayang suami aku teman kan aku juga. hubby aku tu dulu mmg aktif boling.. masuk pertandingan sana sini. cuma sejak eksiden jatuh motor smp masuk besi kat jari kelingking kanan dia tu, pencen terus dr memboling. so tgk kn aje la aku main. sabtu tu ikut kan nak lg. tp releks dulu, bg laluan plak kat hubby main game takraw dia yg terbatal smlm kerana temankan aku. ;) ahad.. sambung lg.. kali ni dgn dak opis aku si fatin tu plak. dia pun suka main boling n nak belajar katanya. aku p pick up dia n main kat s.city.. wahhh.. indah rasa sbb dpt men boling. hikhikhik.. 

Skang, aku tpk nak tukar blk ke tmpt lama. bukan senang, mmg ssh.. tp kalo la dpt alangkah bahagia nya aku rasa. sbb nak join blk team boling kat opis tu blk. mmg aku pasti smp skang team tu aktif. sbb diorg mmg suka memboling. kalo nak diikutkan bleh je ikut diorg trainning boling.. tp mcm malas plak. sejak kuar.. lama tak kontek diorg. so segan skit. ngeh3. lps2 ni mmg aku nak p main boling walaupun sorg2.. hihihihi..


                                                      

Tiada ulasan: