Khamis, 3 Oktober 2013

Ternyata allah maha berkuasa....

Salam uols... bru kelmarin aku mengadu domba dlm blog ni... alhamdulillah, setelah doa dan rayuan aku di perkenan kan allah s.w.t, bos aku menerima kenyataan aku. Kini apa yg aku rasa bahawa keikhlasan rakan2 opis aku ternya benar.. mereka mmg baik hati..

Satu ketika, aku tersasar dr pandangan dan pikiran yg negetif, tp aku dipandu semula ke arah yg benar... alhamdulillah... org yg dikatakan mereka itu tidak seperti yg dikatakan... mmg nmpk sbb hanya kita yg mengetahuinya apabila kita buka mata halus kita. Kini.. aku benar2 bersyukur berada di dlm kalangan ini.

Jika ditakdirkan aku memilih golongan mana, pasti ku katakan mereka2 ini.. setiap pandangan dan pendapat mmg berbeza, jika diterangkan pasti ada sokongan padu. Aku kurang mengerti mengapa dikatakan tidak bgs nya mereka itu... setiap manusia ada pandangan masing2.. namun, siapa pun mereka, aku ttp bersyukur.. aku harap aku akan terus dipandu oleh mereka ke arah yg benar.. kerna mereka lah keluarga aku disini....

Tiada ulasan: