Ahad, 6 Oktober 2013

Yang lepas jgn di kenang..



Salam uols..

Today, ahad.. org bz dgn family masing2. mungkin berehat2.. bersantai2.. aku? nak siap2 untuk ke tempat kursus hari ni sehingga selasa nnt. bz nak mengemas rumah.. menyiapkan mknn suami. yer la nak tinggalkan suami mknn dia kene sediakan.. walaupun suami aku tu jenis tak kisah sgt bab sedia mknn ni. kalo x sempat biasa nya dia bleh je p cari sendiri.. seorg yg berdikari.. tu la si suami.

Dalam sibuk2 tu sempat jugak la bukak blog aku ni belek2. kan.. hihihi.. terpandang plak satu entry yg lepas ada satu komen. uh... komen yg x disangka2. x bajet dah pun si dia dok ikut lagi blog aku ni. kata nak putus sedara la.. hubungan la. eh2.. sori2.. tp mmg pun seblm ni aku ada terbaca email dari dia. jenis jarang2 bukak email.. sekali bukak email tu dah lama juga. bukan x nak balas. apa pun yg si dia kata aku pasrah aja. sblm ni pun aku tak kata nak putus hubungan ke atau apa. sbb hati tengah panas.. semua perkataan bleh keluar. dan aku memahami situasi dia waktu tu. cuma, sikap dia yg pd aku tak profesional waktu tu membuka aib aku di laman sosial menyebabkan aku tawar hati.

kata2 maaf dah lama aku beri... tiada dendam atau apa pun yg tersemat kat hati. aku tak kisah pun.. sebab sedar diri. walaupun secara hakikatnya aku hidup dlm suasana sederhana.. bak kata org ukur baju kat badan sndiri. eh, kadang2 ada gak aku pinjam bju kwn nak ukur baju. nak tempah.. hahahh.. adehh.. lawak jap.. tp tu la kan.. pd aku skang.. biar la kita dgn kehidupan masing2. dia dgn hidup keluarga dia yg aku rasa ok kot.. skang.. maybe akan2 dtg juga. aku? dgn hidup aku yg sederhana ni jugak.. hubungan yg dah retak mmg ssh nak dibaiki kalo hati dah betul2 terguris... aku semakin serik nak berbicara soal hati dan hidup dgn org yg aku rasa benar2 bleh percaya..

now.. aku still jalani hidup biasa.. yang lepas jgn dikenang.. just let it go kan aja.. kalo nak pk je.. abih la otak ni.. penat dah nak pk kenapa.. alahai.. moga2 satu hari nnt.. hubungan kembali jernih lg.. amin.. jom2 nak masak.. kang nak p dah.. dekat flamingo je pun kursusnya.. adioss...


Tiada ulasan: