Khamis, 3 Oktober 2013

Langit x selalunya cerah...

Salam uols....

Pejam celik skang dah pun oktober... kurang dr 15hari genap la sthn di sini...tp smlm... dlm kegirangan yg aku nikmati, skali lg aku ditukarkan ke tmpt lain. Bkn dekat... tp yg pasti aku akan kembali dlm situasi yg amat memeritkan seperti sthn stgh yg lalu...

Langit x selalunya cerah, bru nak menikmati hdp yg gembira dgn rakan2 sekerja... aku diduga lg. Adakah utk kebaikkan aku atau pun mereka yg sememangnya x boleh nak menerima kehadiran aku sbg staff bru? Alasan yg diberi sungguh x boleh aku terima... aku bkn expert dlm bab tu, kalo yer pun... di sana dah ada yg lbh expert. Tp knp aku?

Teringat kat tmpt asal aku dulu, kalo bos2 x suka seseorg staff tu, kat situ la ianya dicampakkan, seolah2 tmpt pembuangan... dlm satu2 organisasi, kalo kepala x memahami dan membantu staff dibwh seliaan, adakah itu di gelarkan bos yg berdedikasi menangani staff nya?

Seharian, terkejut jgn ckp la.. terima atau redha yg harus aku katakan? Dr sudut positif utk kemajuan, namun dr sudut negetif, ianya kebencian terhdp aku. Ternyata aku x lari dr diduga oleh Allah S.W.T.. yg pasti aku semakin kurang respect dgn org itu... dah lama aku perhatikan dia mencari kesilapan aku.. u r not the best bos i have...

Tiada ulasan: