Jumaat, 29 Oktober 2010

Letih

Salam, kembali mengupdate blog... yeahh... kebelakangan ni sgt2 la keletihan.. skang dah start training netball.. huhu.. dua tahun sekali sukan utk opis... bila tiba masa nak bersukan baru la ada kaw2 training.. mcm skang la.. alahai... stiap hari 5 hari smgu aku training netball.. tu pun ada gak la lari2 elak training... hihihi.. letih maaaa... gilozz.. kalo dulu tak dak plak mcm ni.. selang gak la.. tp kali ni hari2 weh nasib baik la sabtu ahad tak de.. hahaha...

Ikut hati tak mo dah main netball.. tak de mood nak bersukan thn ni.. entah la.. umur dah meningkat kot... kuikuikui... kami harap2 gak ada org baru yang boleh nak main ganti kami.. bukan la kata kami ni terer sgt.. at least tu dah ada dah la patutnya pelapis baru.. hahaha.. ramai yang dah beranak pun.. ni pun byk tak main sbb pegnen.. huhu.. aku bila tah la lagi.. ekekke...

Rumah pun dah lama tak berkemas.. asal blk jek matahari dah terbenam.. smp2 dah penat.. mandi malam kerap sgt orang tua2 kata tak baik.. mcm jue.. dia kata mandi malam slalu la muka dia nampak sembab.. dah sembab nampak la tembamnya.. alahai.. aku pun gitu gak kot.. tp yang pasti.. sejak training ni aku bleh la menguruskan badan skit.. terasa berat dah badan ni.. somi pun dah komplen.. hahaha.. perut muncit pun dapat dikurangkan.. ekekeke.. makan pun dah bertapis skang ni.. ekekekke.. elok jugak ek .. hahaha... tak pe la.. asalkan aku sihat ok dah tu.. cuma penat jek la.. utk sukan.. harap2 tahun ni ok skit.. hahahha.. kalo boleh tak mo la bertembung gik dgn selangor awal2 perlawanan.. ekekke.. kat final tak pe.. hahahaha.. adioss..

Tiada ulasan: