Ahad, 24 Oktober 2010

Trip

Salam, Back again..... Trip Percutian... hahaha.. seronok kalo dengan pasal nak pg trip kan.. sesape pun mmg seronok.. tp tu la.. semua nya bergantung pada kewangan... lalalalalla...

Mcm kawan aku si miss.. esok dia p bandung lagi... dalam setahun tu sekurang2 nya mesti dua kali dia ke indonesia... haa... entah apa yang ada kat sana aku mmg tak tau yang buatkan dia mmg seronok la kesana. yang aku tau dia sker soping.. hahahahha... itu jek la pun yang dia boleh buat untuk memenuhkan aktiviti dia... orang lain sibuk bercinta.. tp dia jugak yang hidup selesa tanpa dikonkong oleh insan bernama lelaki.. ekekeke...

Aku? ermm... mmg suka jugak kalo sebut pasal trip.. tapi aku mmg la susah nak pg bercuti sana sini. bukan tak nak menikmati hidup, tp pk kan kewangan tu mmg penting.. hahaha.. org kata kalo nak hidup pk kan jimat sampai bila nak merasa kan? tapi aku lagi suka pk kan duit tu perlu didahulukan untuk yang perlu diutamakan dahulu.. hihihi.. mcm cousin aku si eija.. pun suka gak tu pg bercuti.. tapi tah kenapa la aku susah skit.. pelik yer tak.... tak pe la.. asalkan aku boleh rasa senang dah dikira ok la.. yang penting suami aku pun begitu jugak.. susah nak pg mana2 trip sbbkan kan keje.. wakakkaka.. makan gaji dengan org tak sama dgn makan gaji sendiri.. huhu... tunggu la masa yang sesuai.. pasti akan tiba.. kepada cik miss.. have a nice trip........... jgn lupa buah tangan tuk aku.. tiap2 kali pesan susah benor ko nak bwk yang mengancam skit.. hahaha... adiooss...

Tiada ulasan: