Isnin, 18 Oktober 2010

Macam-macam la...

Salam,

Wahh... lama tul rasanya tak sentuh laptop... ekekekek... bila dah lama tak sentuh.. susah jugak la nak update blog kesayangan ku ini.. huhu, bukan apa.. sejak dua menjak ni hubby pakai laptop ni.. termasuk skali la dengan bb nya kan.. kalo dulu tak bwk laptop pun boleh jugak, still boleh guna internet kat opis dengan guna bb.. tp skang ni susah.. tenet kat opis kan kene blok, kalo nak update blog plak kat opis pun tak best.. mau tak nya kalo nak upload pic tu semua nya kat dalam laptop ni..

semenjak dua menjak ni musim panas.. aku cayer korang pun sama gak kepanasan kan.. dah lama gak rasanya tak hujan.. sejak raya ritu.. kalo raya pun dh abis.. apa lagi.. sah2 la dh lebih sebulan tak hujan... wahhhh.. panasssssssssss... kalo dulu tu mmg rajin gak la time cuti hubby ajak makan kat luar.. tp skang tak payah la hubby ofer mkn kat luar, mmg aku sendiri tak mo makan kat luar...kepanasan weh.. dok kat umah pun alahai.. bahang tu jgn ckp la.. nak tdo pun susah.. mmg skang ni kalo ada ekon kompem aku pakai 24jam... hahahaha... sian nya kat hubby aku la.. berpeluh2 kalo tdo.. sian kat dia.. ari tu smp mandi kolam kat umah tu.. last2 dpt sakit ada la.. sbb kepanasan... hohohoho...

skang ni aku ngah pk2 mcm mana nak setel kan hal keje.. ikut hati mmg dah tak de hati la nak keje kat sini dah.. dah bosan... mungkin dah terlalu lama.. tp tak gak kot..aku rasa sbb suasana tempat keje aku yg dah tak menyeronokkan... pk2 org keliling.. wahhh.. mmg tak de hati kalo nak pg keje... stiap nak timbul hari isnin aku dh bercinta.. tiba hari jumaat tak sabar2 nak cuti.. alahai.. membosan kan weh.... bosan!

Tiada ulasan: