Rabu, 20 April 2011

Futsal 2011

Yeahh... pic of futsal back again.. lama kan aku tak amik pic futsal. kebetulan dah beberapa mgu diorg start balik main futsal. baru mgu lepas la aku bwk kamera utk snap pic. mgu lepas futsal sejam jek. tapi dpt sampai 3 team. so diorg main mmg pantas la. nak kejar masa n nak goal kan bola tu cepat. hahaha.. kalut kejap aku tgk. macam biasa ni pic aku ngan hubby sebelum bertolak. hehehe.. layanzz..



hubby tengah main. sempat gak aku masuk dok tepi nak snap pic.

Hubby.. team pertama kuar. hihih... tu kwn si alex.. geng yg si mati tu la kiranya.




Dah keluar dulu so diorg dok tepi la tgu team mana plak kene kuar..haha..




abdullah.. si baju merah tu la.. ujung bulan ni dia dah pindah kuar dari vista impiana ke sg long. orang dah kawin. so kene la cari umah lain. tinggalkan housemate dia dok situ. selesa skit kata nya kalo dah kawin dok rumah lain. mungkin dekat ngan tempat keje wife dia. bertemu kat malaysia ni jugak. hihi..



team kedua kuar, team kent, Ian, kelvin n kwn2 diorg la. hihi.. amik kesempatan merokok.. mcm mana ni.. kata nak eksersais.. tp merokok gak.. haha.. budak2 zaman skang..


haa.. ni cackie.............. dah dua tiga kali jugak dia juin ikut kent main futsal. awek kent ni. biasanya dia tak boleh balik lambat. alasan apa la dia bagi smp boleh ikut diorg ni main futsal. hihi..... anyway cackie.. welcome tu the club.. hohoho..


Tiada ulasan: