Rabu, 27 April 2011

Bersalin sudah

Akhirnya penantian kawan aku si cilz dah pun berakhir... hihihi... 25hb april 2011... pukul bape aku pun tak pasti.. selamat dah dia melahirkan baby gurl.. alahai.. cute plak tu.. nnt la aku upload kan pic anak dia.. ada dia send bagi kat aku tadi. hehe..



mula2 bukak fb mlm td terkejut gak dpt msg dari piza kata dia dah bersalin. aku tak bukak pun fb hari isnin.. hehehe... mcm dah rasa malas plak skang. tapi aku terpk gak nape dia berpantang kat muar. katanya nak berpantang kat kg dia pahang tu. rupa2nya td dia msg aku kata kebetulan dia blk kg muar tu la dah sakit2 kat sana terus bersalin kat sana. ooo... kesian dia.. ceacer... ikut kan boleh jek bersalin normal. anak pun kecik jek 2.64kg.. kecik kan.. huhu.. tak pe la.. mungkin dia tak biasa lg. lagipun katanya pintu tak bukak2.. 4cm jek.. alahai.. sian.. husband dia smp menangis2 tgk dia nak bersalin susah.. hehehe.. kalut kejap ek.. alahai si suami..



bila pk kan kawan aku si cilz.. aku tah bila lagi. asyik nak bertangguh2 jek kan.. sah2 la umur makin meningkat. tp hubby aku mcm berat jek nak baby skang. mungkin tak puas kot kalo ada baby nnt rasa tak bebas. entah la dia.. tak pe la.. tunggu la tahun depan.. thn 2012 tu ok jugak.. hihi... kuikuikui.. itu kisah aku.. kisah si miss ni mcm mana pulak ni..? ermm.. dia tu aku tgk dah makin giler keje plak. sibuk sungguh dengan keje. masa2 dia penuhkan dgn keje2. sejak dok dekat dgn opis ni lagi la aku tgk dia dah mula blk lmbt. alahai miss..miss.. bila agaknya dia nak berumahtangga.. aku plak yang risau.. apatah lagi la mak ayah dia..



si jue.. ermm.. tu aku tak la runsing sgt.. sah2 ada bf dah skang ni.. tgk gaya mcm ok jek bf dia tu.. alhamdulillah la.. tak mcm bf dia sblm ni.. aku pun sakit hati tgk dia layan si jue.. harap2 menjadi la dgn bf ni... sian gak dia.. kwn2 dia yg lain semua dah kawin termasuk aku.. hahaha.. tp entah la.. jodoh tu nasib masing2 kan... in'allah ada la tu jodoh mereka berdua...amin...


Tiada ulasan: