Selasa, 12 April 2011

pic arwah pak usu n family


Assalam buat kalian... kali ni aku upload pic2 arwah pak usu aku untuk tatapan aku n family2 aku... sehingga kini aku dan keluarga aku masih lagi merindui arwah pak usu.. tak kan luput dari ingatan kami sekeluarga akan kenangan berkenaan arwah pak usu... hanya gambar2 dia la pengubat rindu kami sekeluarga....

ni pic raya tahun lepas.. ni la kali terakhir raya buat arwah pak usu.. jugak kali terakhir arwah dengan anak2 dan mak usu...


gambar ceria dari arwah...


baru lepas beli kasut kulit kata mak usu... sedih dgr cerita dari mak usu..


kenangan dengan anak2 dan isteri... satu keluarga yang bahagia..


rindu aku pada arwah pak usu...

sayu hati aku...


pasangan yang bahagia... kesian kat mak usu.. arwah pak usu meninggalkan mak usu ketika cinta tgh berputik... bercinta selepas perkahwinan.. kerana jodoh bukan mereka yang cari sendiri.. mak usu diambang kebahagiaan bersama arwah pak usu di saat arwah pergi meninggalkan dia.....


Setiap kali ada kelapangan mmg arwah pak usu akan bawak family nya pergi berjalan2.. sbb mak usu pun tak bekerja... menceriakan anak2.. setiap kali pun kamera video tak kan terlepas dari tgn untuk amik video keluarga... tak kuat rasanya hati aku untuk menonton setiap video2 arwah... apatah lagi mak usu..... semoga arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman... dan aku percaya akan itu... amin.......

Tiada ulasan: