Isnin, 18 Julai 2011

ada idea?

Assalam,

Hari berganti hari.. dah hampir dua bulan aku disini. kerja takat ni mmg tak de masalah pada aku. tp hati aku tak leh serasi lagi dengan keadaan kat sini. suasana bekerja kat sini mmg tak memberangsangkan aku langsung utk berminat stay lama kat sini. Entah ler.. hari2 runsing jek lama2 kat opis ni.

Stiap hari aku dok pk.. bleh ke aku tukar keluar dari sini. lepas ke diorg ni nak bg aku kuar.. maksud aku tu Pengarah nya la. kalo boleh pun, lin kata mesti Pengarah letak "dengan pengganti". masak ler gitu.. lama lagi la aku kene dok kat sini.. alaa.. tak mo laaa... busan weh... tp aku risau gak kalo pegi tempat lain nnt pun sama jek keadaan nya.. aku ingat tak mo lagi masuk tempat yg gred nya mati. maksud aku tu mmg smp pencen la org tu akan dok kat situ. kene tempat gred mati tu ok, ok la.. ni kalo tak ok mcm sini.. alahai.. menyusahkan otak aku jek dok pk mcm mana nak kuar dari sini. pg keje pun rasa malas. hahaha..

Ada jugak la org yg tak suka dok kat sini rupanya.. ada gak aku usha2 tu.. huhu.. tp nasib org tu tak baik ler sbb dia dah masuk ke gred mati. tak mcm aku gred aku masih lagi gunasama. hahaha.. sian dia. skang ni mcm mana la agaknya aku nak kuar dari sini.. tlg... ada idea? huhu.. dua hari ni bos tak dak.. sumer mcm merdeka jek kat sini.. hahahaa.. sok plak timbalan tak dak sbb cuti.. lagi ler bersuka ria.. hikhikhik.. aku gak ler yg sengal. lin kata nak ajak tukar tayar sok. ermm... paling dekat bwk kat uncle ler.. kalo tempat lain aku bukan bleh bajet ngat harganya. tgk la cm ne esok..

tolongg... bg idea mcm mana nak tukar kuar dari sini.. n alasan tu kene kukuh gak.. apa ek.. sape ada idea?

Tiada ulasan: