Rabu, 13 Julai 2011

Cepatnya masa berlalu

Assalam..


Tau2 jek arini dah hari rabu.. kejap tul masa berlalu aku rasa mgu ni.. hahaha.. tu yg rasa seronok tu kan.. pg ni plak aku penuh dgn aktiviti la.. keje aku mmg sentiasa ada sejak aku kat tempat ni. aku suka.. tak kisah sgt keje byk.. asalkan tak de gangguan dari orang2 yg tak berkenaan.. huhu.. tau nak ngarah jek kan.


Pg2 lagi aku kene migrain dah. hari ni byk dok kat tempat duduk aku jek la. tghri td mmg aku niat tak mo tdo pun tghri.. sbb migrain.. sah2 tak bleh tdo la kat tempat ni. bising. blk plak sah2 aku kene buat keje umah. mcm ptg smlm aku masak. hari ni nak masak tah lagi agaknya. tghri td lin ajak pg mines teman dia cari brg. tp tak jd beli plak. bukan brg apa.. periuk nasi. aku cadangkan tak pyh beli ler.. sbb sah2 si nurul tu nak bg periuk nasi kan. so tgu jek la. dah nak guna sgt katanya. sbb periuk yg sedia ada tu dah tak boleh guna dah.


Esok ni kalo tak ilang gak sakit paler aku ni mau pg klinik aku. tp tu la.. aku dah risau plak.. dah dua mgu, stiap mgu tu aku mc dua hari. mgu pertama tu aku sakit mata. mgu kedua tu tak la mc dua hari.. sehari jek. sehari cuti kecemasan blk kg. sehari tu mc sbb migrain la. ni nak kene lagi. bleh kata stiap mgu aku mc plak. tp ikut kan aku tak takut sgt sbb ada surat dari hospital. tp tu la. mcm tak sedap plak. aku plak sejak keje kat sini, tiap2 pg keje tu aku mesti pk ada jek benda aku nak kene setelkan kat opis. tu yg buat aku tak jd nak cuti atau mc kadang tu. alahai.. mcm tu ler gamaknya orang yg byk keje tu. kalo dulu mmg aku tak pk keje yg aku akan buat.. sbb mmg keje yg sedia ada tu aku setelkan dan tak de dah keje yg menanti esok hari. hahaha..


esok dah khamis n lepas tu dah jumaat. jumaat tu mmg aku sker la.. keje tak lama.. hihi.. nak2 plak aku blk keje kul 4.30. masuk rehat 2.45 sejam lbih jek nak tgu waktu blk. tak terasa la pun. pastu sabtu n ahad. ahad baru ni la aku baru rasa cukup rehat. kalo sblm2 tu mmg tak cukup rehat 2hari tu.. alahai.. penat juga berkejer. nak carik duit la katakan. huhu.. miss pun tak lama lagi pindah opis kat bentung ke raub.. tak ingat plak dah. tak dak kwn la aku.. nak tau citer dia alamatnya melalui blog dia yg tak berupdate tu la.. hahahah.. sthn sekali baru nak update.. hikhikhik.. tau ler bz.. kat umah tak leh update ka? berforum jek keje nya skang. carik ramai kwn.. tp tak nak plak kuar jumpa2 kwn tu.. mana nak sangkut sorg.. opss.. sori.. hahahaha.. layanzzz...

Tiada ulasan: