Selasa, 25 Oktober 2011

Budus

Assalam,

Dah smgu rasanya aku tak update blog ni. bz skit. tp tak la sbz miss.. hahah.. dia bz nak siapkan keje2 yg sedia ada sebelum bhenti keje kat situ. dah dpt keje lain kat lumut. fuhh.. jauh la dari kl. ritu aku tanye kat jue.. jauh gak perjalanan nak ke lumut tu. tp kalo ikut hiway ok skit la kot. dia ajar ikut jln lama. alahai. pening paler aku dgr.

Miss dah tukar keje nnt mungkin dah kurang ler skit penderitaan dia buat keje yg terlampau2 tu. almaklumla ada bos tp dok goyang kaki. dgr citer dah kene tukau dah bos dia tu. haaa.. nasib baik kene tukau jek. kot kene buang.. tak ke tak best gitu kan. dah2.. benornya aku nak citer hal aku. bukan hal miss ataupun bos dia. hahaha.. aku ni haa.. dah makin menyampah dah keje kat sini. teruk. kedekut la tempat ni. bukan tempat ni la.. atasannya. dah la tu. nyusahkan org nak buat keje nak kene cut sana cut sini. buduss.. bencik aku. dah la migrain menjadi2. ikut hati nak jek mc sokmo. baru diorg tau. tp tu la. aku sendiri pun tak larat dah nak mkn ubat. giler. tak lemah badan kene gastrik plak. stresssssssssss...

hari ni aku nak kene pg hq. kol kat kaunter tanye bila kenderaan smp. sengal la dak tu. dah la member skolah dulu. dari skolah pangai gitu la kot sbb tu tak maju. haaa.. amik ko. geram plak aku kan. aku tanye benda senang jek nak mintak tlg.. tp dia jwb mcm ampeh. gaji nak tinggi. tp keje nak senang. betul gak kata KPPA. boleh ke opis boy tu buat keje lain selain despatch jek? sedangkan gaji nak naik. haaa.. ni la salah satu contoh ni. gred tu dah naik.. tp keje nak gak buat keje bwh yang senang2. gaji nak gak gaji tinggi ikut gred skang. budus la... bengong la. ada org mcm dia ni la yg merosakkan nama kakitangan awam. dah nak gred dari rendah ke kerani, gaji pun gaji kerani, ko buat la keje kerani gak. ni tak.. nak gak keje yg senang2. dah tu mtk tlg skit tak boleh. nak membebel plak. geram tul aku. ishk.. dah la migrain ni. sakit paler. ni yg aku malas nak pg hq. ada jek la yg tak kene kalo kene pg hq. busan aku. org atasan pun sama gak. tak pk kebajikan pekerja bwhan. tau nak senang2 jek. huh.. yang susah org bwhan gak. mencik aku kat sini.

Tiada ulasan: