Khamis, 6 Oktober 2011

Finally....

Assalam..

Migrain oh migrain... akhirnya aku pg jugak dpt kan sambungan utk cek balik migrain aku kat hospital. sengal siut. giler la.. dah bosan dengan perkataan "Migrain" tuh.. ahhh.. tidak.. skang ni pun aku tgh kene migrain. dh kalo stiap mgu asyik pg klinik kata migrain nak jd apa neh. ishk2..

Aku tak sabar nak tgu bulan 11. 15hb tu aku nak kene pg amik darah dulu.. hujung bulan baru dpt jumpa doktor. giler la. cuti kalo 40hari sthn pun tak cukup gini, kalo asyik nak melayan migrain jek. org2 kat keliling mmg dh nmpk pelik dah kat aku neh. tp nasib baik la aku ada surat sokongan dan pengesahan aku migrain dari hospital. nak2 bos aku ler. haishk... busan2.

hari ni nak kene mengadap pc satu hari suntuk buat keje ni. sblm aku sibuk baik aku setelkan update blog aku yang dah lama aku tak update. rasanya last ritu pun 29hb. mgu lepas. skang ni asyik smgu atau dua mgu skali baru nak update. maklumlah dah tak ngadap laptop kat umah tu. tak berpeluang. kalo berpeluang pun tak kan nak dok berstory mori dpn hubby. hahaha. pecah rahsia kalo nak ngutuk hubby.. oppss.. tak la ngutuk.. tp luah tak puas hati skit. tp biasa nya jarang aku nak komplen kan psl hubby. sian dia ada lagi ler. blk penat tak dpt nak aku layan sbb migrain.. sokmo saja.. mencikkk....

well, kat opis plak u no la.... bz.. takat jenguk2 kejap kat fb tu bleh la intai2. tp kalo nak dok ngadap blog ni terus2an mmg payah skit. lama tak menaip bleh gagap nak naip laju woo.. alahai.. sini tak ler dok menaik surat sgt. dok setel2 fail ada ler. huh.. busan2. so, aku tgu jek la tarikh appt. kat spital tu nnt. doktor ni tak buat kajian ke mcm mana nak ilangkan terus migrain. huhu..

Tiada ulasan: