Khamis, 27 Oktober 2011

migrain lagi

Salam,

Hari ni mc lagi. kali ni dua hari. huh.. dari pg aku kat klinik smp tghri. ramai betul org ari ni. migrain.. smp kebas2 badan aku. dari atas smp bawah. tunggu punya tunggu mmg bosan betul. lambat doktor bilik yg aku dpt tuh. nasib baik la dibantu doktor bilik lain.

masa tunggu tu aku siap kenek internet guna wifi yg ada. tak gak dpt2 kenek. busan tul. last2 smp dah nak masuk bilik doktor baru dpt. masuk bilik doktor tu risau gak aku. mcm ustaz.. hehe.. tp nmpk muda. rupanya dia lagi berumur dari aku. sah2 dia panggil aku adik. tu yg aku tau tu. haha..

dia cek aku mata, otak kaki tgn.. siap ketuk bagai kaki tgn aku. sbb dah kebas2. mmg kebas dh badan aku. jarang berlaku mcm ni. aku pun rasa oksigen dah tak smp ke otak aku. yer la. dah la migrain.. org kat klinik tu ramai.. mcm2 peel ada. dgn anak yg nangis la.. ishkk.. sabor jek la aku. paling best tu la.. ada anak kakak sbelah aku tuh. dok men skretch kuku kat bangku spital tu. mak ai.. aihk.. pakal anak org. anak aku tengking dah tu. ngilu... berdesing terlinga aku. huh.. mau tak tambah tekanan aku. giler la.

last2 masa dlm bilik tu dia siap bg nasihat kat aku. pd dia aku ni migrain sbb stress.. hoho.. mmg pun. aku pun rasa gitu. dia soh aku bincang ngan doktor pakar aku tuh. yer la. dah stress sbb keje. kata nya kalo mkn ubat jek smp bila2 tak kan ilang. nnt buah pinggang ngan jantung aku yg bermasalah sbb asyik amik ubat jek. at least dah tau punca.. tangani jek la punca tu. kalo aku tak stress.. mgkn tak de lagi migrain aku ni.. tu cadangan dia. nmpk gaya nya mmg aku nak bincangan ngan doktor nnt. siap soh aku p kelas tuk kurangkan tekanan.. aduhai.. sabor jek la..
releksss....


Tiada ulasan: