Khamis, 31 Mac 2011

25 mac 2011

Ok... kali ni pic2 besday aku pada 25 mac aritu.. buat nya mlm tu la.. menunggu detik2 masuk kul 12.00pm 25 mac 2011... ni semua tengah menjamu selera... sebelum masuknya waktu besday girl.. bg mkn dulu kat diorg.. mau kebulur lak kalo nunggu smp kul 12 tu tak mkn pape.. hehehe..


time ni dah pun masuk waktu.. haha.. ngah potong la tu...


Kent.. always buat lawak.. doremon la katakan.. hehe..


ni la kelebihan kat area umah aku.. satu malaysia beb.. huhu.. tp yang hubby aku tu nape? hahaha..


amik korang.. kekenyangan semua nya.. aku do jamu satey jek.. tak mo heavy2 sgt.. nnt gemuk masing2 dah mlm2 buta kan.. ekekekkeke...


jap2... nak wish dulu.. hehehe...


ayg punya besday abg jek lebih acting ek.. ekekke... love u la dear... tqvm...


ni dia kek besday.. mahai ni beb.. kek ni jue yang pilih... mmg sedap.. thanks jue...


pic berdua penting.. love u very much abg.... mekasih utk semuanya..


ni kes kene paksa dgn diorg la ni suap kan aku.. hahaha... tak mo romantik2 dpn org dah kene paksa.. ekekeke.. bonus kat aku mlm tu.. wakakaka...


haa... ni mrs maidin... hahahah.. peralatan mlm tu byk pakai diorg punya.. ekeke.. sanggup ni weh.. sah2 time ni diorg baru blk dari cameron highland... penat tak ilang lagi dok melayan kerenah kami yang nak sambut besday aku.. tqvm maidin n mrs maidin (kakak)


budak berdua si ian n kelvin ni dah kekenyangan.. tu pasal jadik gini.. hahaha..anyway thanks guys.....


linda n singh.. org terakhir sblm kami kemas semua nya... sbb linda baru blk keje tu.. si alex dah kenyang la tu.. alex la jd organizer mkn2 aku ni.. thanks alex.. jasamu dikenang... hoho..


Tiada ulasan: