Khamis, 31 Mac 2011

Kenduri Acu...


As salam... akhirnya tiba juga hari perkahwinan acu adik mak usu aku... yg sedihnya hari ni tak de lagi arwah pak usu aku.. mmg aku n acu la yg selalu bertandang ke rumah arwah pak usu.. mmg apa2 pun kami ni la yg dia uruskan.. mcm aku tak de lagi la.. acu ni muda lg dari aku.. stiap persiapan atau apa2 yg dia perlukan mmg arwah pak usu byk membantu dia.. yer la kan.. adik kepada isteri dia.. yg bongsu pulak... apa2 mmg dia la yg turun bantu mak usu.... sedih nya aku pada hari perkahwinan ni.. tak de lagi kelibat arwah pak usu membawak kamera video dia ke sana sini utk dia amik video.. kalo tak sah2 dia la yg sibuk dgn kamera video dia... sedih hati aku dgn mak usu.. smp menangis kami pada waktu ni...


Kegembiraan raja sehari... acu n suami... semoga bahagia kekak abadi rumahtangga hingga ke akhir hayat kalian berdua....


muka budak yg kepenatan dihari perkahwinan...


atif... penat seh.... panas... hahaha..


wajah raja sehari...


cantik warna tema.. ungu.. kaler peberet aku gak tu...


penat kan muka pengantin ni.

.
Ini persembahan silat cekak.. memenuhi hajat terakhir arwah pak usu... puas dia memujuk atuk untuk buat persembahan ni. yer la.. dia dah jd pengajar skang.. sedihnya hati kami.. aku tak sangka terlaksana juga hasrat terakhir arwah pak usu.. mengalir air mata aku di tengah2 org ramai waktu ni.. hati aku sayu.. aku sayang akan pak usu... kami membesar bersama.. smp skang aku masih tak lupa arwah pak usu...


detik2 berjalan ke pelamin..... nape hubby acu tu.. salah langkah ek..


my family... nyah... zai, along sham n alyn....


Tiada ulasan: