Selasa, 3 Mei 2011

aktiviti dengan anak2 rabbit..

Assalam... mcm dah tak de benda pulak aku nak update kan kat blog ni kan.. asyik citer pasal rabbit2 aku tu jek.. hehehe.. mmg pun.. hahaha... cuti 3 hari yang lepas aku tak pg kemana2 pun. nak balik kg mmg tak koser la.. sah2 jem teruk.. nasib baik tak balik. kuikuikui.. suami aku pun tak lalu nak drive dalam jem2 tu. so apa lagi.. aktiviti aku mengemas umah apa yang patut la. tp sempat lagi la aku bwk rabbit aku tu p kat playground main kat situ kejap dengan jue. dia bwk cik kuntum. sah2 kumtum tu nak sgt tanah. abis dalam pasu dia tanah2 berselerak keje dik cik kuntum tu. tp kiko dia tak bwk turun pun sbb takut. hahah.. meh kita layan pic2 aku amik ritu. ada gak pic2 lama.. layanzz....


Baby.. utk pertama kali nya sejak aku bela dia, kaki dijejak kan ke tanah. kalo tak ddk jek la kat dalam umah. mmg takut gak mula2 tak bergerak sana sini.. hahah..

Ni pic Miki ngan Panda.. ddk jek dalam sangkar. rasa kesian kat Panda ni.


kehausan.. minum la yer..


Ni la rupa aku susun kan sangkar kat branda belakang tu. tgk space tuk dekor2 ni main.. kecik jek kan.. sian la.. tp tu la.. kat besar2 tu jek la pun yg kesian.. si baby ngan Miki bebas jek main.


masa kat playground baru kuar dari sangkar tu..


Tgk cik kuntum.. sejam dia berkepit ngan jue. mengigil2 dia.. nampak la badan, kepala dia bergoyang sbb takut. tak mo lepas dari jue. dok jek kat pangku tu. tp last2 dia turun jugak.


tgh2 dok berlari sana sini si baby n miki tu.. budak2 ni dtg.. geram agaknya dengan rabbit.. hahaha.. yer la... jarang nak jumpa rabbit kan...



Miki.. dengan segaknya la dia...


Baby dpt daun, abis dia kejekan nya rumput2 kat situ.. mmg suka betul.


sukanya....


pantang..kalo lepas tu la tempat dia ddk.. asyik cari lubang jek.


alalal comeynya.. dah penat.. dok jek la kan.


sempat gak snap time tgh diri.. heheh..


nyum nyum..


hehe.. skang ni dah nampak la baby besar.. dulu dia la paling kecik.. makan jek kejenya.


Tiada ulasan: