Khamis, 18 Ogos 2011

Tv oh tv..

Assalam..


Aku nak citer skit ni... dah bertahun2 tv lama aku tu elok je. tp tv baru tu.. baru jek 3thn.. dah rosak.. mmg sengal la. puas la kami dok betul2 kan.. tak gak bleh on... tensen pun ada gak. dari kul 10 mlm. last2 dua tdo.. hahaha...


kul 2 pagi hubby aku dok kejut kan aku soh buat air minum dia.. try la on jugak.. still tak boleh lagi. nak marah pun ada gak aku dah tu. giler la.. nmpk sgt la tak bagus nya brand LG tu. aku ingatkan samsung jek tak bagus. jangka hayat bertahan tu pun dah sama dah ngan samsung. tv lama aku tu jugak la yang bagus nya. brand tah pah apa tah.. sophia.. hahaha.. tp dah kat 13thn dah tv tu. time beli pun 2nd hand jek.. bayangkan la. huh.


nmpk gayanya mmg kene beli la tv baru ni. tp tgu dulu. dah la bonus pun tak dapat gik. tp td msg kat kwn tu dah buat baucer dah katanya. so in'Allah mgu dpn dpt la kot. lepas setel baju raya, setel betulkan tv tu dulu. ingat nak tanye dulu ada member kat umah tu. kot2 dia bleh betulkan. sbb dulu katanya keje bahagian buat tv tu. kalo tak gak.. mmg kene hantar kedai la nmpknya. masalahnya dah la tv tu berat. kalo hubby pun tak larat apa lagi aku. alahai.. sengal nya la skang ni. mcm2 hal... duit bonus tak seberapa.. tp mcm2 nak dibuat. huh.. tensen2..

Tiada ulasan: