Rabu, 25 Julai 2012

back to normal

Assalam,

25hb.. hari gaji.. alhamdulillah.. akhirnya.. gaji aku telah kembali normal kepada sistem payroll. tak de la aku menunggu lagi cukup bulan untuk buat report, tgu plak cek keluar dan cek lulus 3hari.. haaaa... letih rasannya mcm tu selama 3bulan.

Dapat jek gaji pg tadi apa lagi.. aku terus la hidupkan roadtax kete hubby aku. bukan apa.. dah lebih dari tarikh mati nya roadtax tu. dengan keadaan aku yg migrain dah bape hari ni.. eeiii.. stress aku ada kat opis ni la.. mcm2 hal.. blom lagi kes yg kat kampung tu.. sakit jiwa aku laa.. gerammm..

dan2 la jugak hari ni si dia tu kol soh setelkan payment kete yg tertunggak plak.. adoiii.. serabut... rasa nak lari jek dah ni.. mmg tak leh tahan dah la aku.. tak sabar nak tgu gaji bulan dpn.. mmg aku kompem dpt payslip buat overlap blk.. stress aku.. tak leh tahan.. yang pasti aku tak blk kg la kot raya ni.. streesss.. tensennn....

Tiada ulasan: