Rabu, 18 Julai 2012

Persiapan Raya

Assalam...

18hb dah hari ni.. tapi aku punya cek gaji masih lagi tak keluar.. adoiyaaii... giler la mcm ni... tak tau ke nak pakai duit ni... ishk... tp nasib baik dan alhamdulillah aku nya gaji utk bulan 7 ni sistem payroll tu dah bukak blk.. giler la.. masak aku, 21 ni dah puasa.. sah2 la nak raya kan.. kuikuikui..

Mgu dpn dah gaji.. haaa.. mesti korang dah sibuk utk persiapan hari raya.. org zaman skang tak mcm dulu2... pertengahan puasa tu baru la sibuk dgn kuih raya.. nak beli baju raya. skang ni sblm puasa jek nak setel soping semua tu dulu.. sbb nya.. kalo pg time2 bulan puasa tu.. mak ai.. ramai nya manusia.. hahahahah.... tokleh tahee sesaqqq gitu.. kuikuikui..

aku.. thn ni mmg tak bersemangat nak beraya.. ni tgh mengatur plan apa ek utk raya.. rasanya tak nak cuti utk mgu pertama raya tu.. lepas raya baru nak amik cuti.. kiranya, mgu berikutnya tu la kan... menjadik ke plan.. mak dah soh gak blk raya.. adehhh.. blk buleh.. cuti idak ler mak weyy.... tgk kalender tu cuti raya di anjak ke hari selasa sehari.. so rabu naik keje la kot.. khamis jumaat.. haaa.. 3hari kan.. so aku cuti la isnin berikut nya tu.. heheheh.. tak pun rabu berikut nya ke kan... best skit.. org naik keje aku plak cuti.. nak rasa la plak gitu.. sbb tak de hati dah nak beraya..

apa pun persiapan raya aku buat skit2 la kot.. thn ni takut rumah kene serbu dgn jiran2 melayu plak.. yg sudah2 tak de pun jiran2 melayu.. skang ni dah kenal2.. silap2 hb mmg kene serbu.. alamak... cam ne la tu.. tak pe kita pk kan kemudian.. sambung dalam episod seterusnya...
adioosss...

Tiada ulasan: