Rabu, 11 Julai 2012

Lagi2 lambat...

Assalam,

Rabu sudah.. pejam celik pejam celik makin cepat masa berlalu. kalo dulu2 tu rasa lambatnya la kan. tapi tak skang.. kejap jek. tapi aku smp skang gak tak dpt2 lagi cek gaji. kalo ikut bulan lepas hari ni la aku dpt. ishk2... teruk benar dah ni.. bila nak dpt ni... adoiiiii

Smlm, hubby beli jugak bateri kereta. sbb nak guna hari ni katanya. ada keje. tak boleh tahan dah la tu aku dok guna kete dia. hahaha.. tp pg ni still guna gak kete dia. abis, dah beli tak tukar tak de maknanya jugak kan.. ekekekek.. harap2 dia tukar la nnt tu.. rindu plak dgn kete aku tu. walaupun lama.. tp dia la yg terbaik.. hohohoo...

Bila dah beli bateri, sah2 la berkurangan sudah duit yg ada. aku masih lagi tak dpt cek. risau jugak kan. ishk.. hari ni kene pulun dok kol tanye ni bila nak dpt cek. kalo ada dah pg ni bleh amik time pg hq nnt. jgn jadi mcm bulan lps. kuar time dah blk hq. aku mmg nak kuar gak la sbb nak pg bank in kan cek tu nnt sblm kul 1. haaa.. in'allah esok lusa bleh dpt la kan. adoiiii... letih pk.. harap2 bulan ni dah on la gaji sistem payroll tu. penat la. mcm org baru masuk keje plak. huhuh.. dah nak raya plak ni.. mesti la nak pakai duit.. huhuhu..

sebut pasal raya, tgh berkira2 nak blk raya atau tidak. ermm jgn ditanya kenapa.. dgrkan saja jln cerita nya.. thn ni mmg tak de hati sungguh aku nak beraya. terasa mcm dah putus asa.. plan tak nak blk raya thn ni mmg kuat. alasan bg kat mak tak de duit nak blk raya. smp mak sanggup nak bank in duit utk blk ke kg. adehhh.. entah.. mmg merajuk abis dgn hubby.. penat.. letih.. biar dia rasa gelisah bila aku tak blk beraya. biarkan.. tp mcm terasa nak lari kan diri ke kg ayah thn ni. aku dah berkira2 x amik cuti mgu raya tu.. mgu lps raya baru nak amik cuti. huhu.. elok2 dua hari.. aku kene amik 5hari plak.. tp tgk la mcm mana kan.. ekekekek.. tah.. sedih la.. huhuhuh.. baju raya pun tak pk lgsg dah ni.

Tiada ulasan: