Jumaat, 20 Julai 2012

Ramadhan

Assalam,

Last day utk kita bermakan2 hari ni pada waktu siang. mlm ni semua umat islam dah mula pegi tarawikh.. Alhamdulillah.. aku masih lagi bernafas dengan takdir Allah.. dan aku berharap dpt berpuasa dgn baik sepanjang bulan ramadhan ni.

Bila dah masuk bulan ramadhan semua aktiviti mmg kurang la.. tp aku ni tak bulan puasa pun mmg tak de aktiviti.. hahaha.. semua nya nak dijaga supaya tak la makruh poser tu nnt atau pun sia2 jek berpuasa.. aku? paling aku nak jaga mulut.. tak lagi marah2.. hahahaha.. sker sgt marah2 org skang ni.. mau tak nya ada jek yg nak menyibuk smp kan aku hilang sabar.. mcm baru2 ni la contoh nya nak masuk campur hal rmhtga aku pulak kan.. in'allah... yang paling penting.. kurang2 kan berckp terutama lawan ckp suami.. wakakakkak.. sker sgt bebel kat suami aku ni..

apa pun aku doakan kalian2 semua menjalani ibadah puasa dengan tenang, sihat tubuh badan serta akal pikiran terutama perut.. jgn kene gastrik sudah.. aku sah2 la mgu pertama tu sakit skit perut.. silap hb mmg bleh gak kene gastrik.. yg paling penting kat aku jgn la migrain aku dtg.. walaupun aku tau mesti kene nya la.... panas? sah2 la makin hari makin panas nnt cuaca dalam bulan puasa sbb nak nguji kesabaran kita berpuasa... ok sumer... selamat menyambut ramadhan al-mubarak...

Tiada ulasan: