Khamis, 12 Julai 2012

Di 'Tindih'

Assalam,

Kene 'TINDIH'.... uwaaaa... takut... korang pernah dgr kan perkataan kene 'tindih' yg aku sebut tu.. adoiii... tak reti cm mana nak citer dah ni..

Pagi td.. lepas blk dari mkn sup meletup (ada yang familiar dgn tempat ni kot) lepak2 dgn hubby tgk tv.. masa tu pun dah kul 2.. melayan tv sbb tak leh lelap mata.. adoiii... tgk jek la apa yg ada kat tv3 tu. tv dlm bilik mmg xde astro yer. astro kat ruang tamu jek.. tu pun buat masa ni dah potong dulu line. sbb tv kat hall tu rosak plak.. harapkan tv dlm bilik jek la.. dr membazir bil.. hubby soh stop dulu astro.. hohoho...

jenuh nak pejam mata.. x jugak dpt2.. pusing sini sana.. sambil dok layan citer Mata Ayer... best gak citer tu.. dulu tgk kejap2 jek.. kat opis kan.. mmg tak dan la nak tumpu..

last2.. dpt gak lelap.. tetiba aku mcm rasa hubby aku kepit aku smp cekik aku skali la.. mmg giler.. aku pun mgkn sbb tgk citer Mata Ayer tu so baca la surah2.. tp tak berjaya gak lepas.. last2 terlepas sendiri.. aku ingat aku mimpi.. aku smp menangis sound kat hubby kenapa kepit aku smp mcm tu. sbb aku ingat aku mimpi.. tp aku rasa tak.. hubby aku yg baru nak tdo masa tu ckp tak de la dia buat.. meremang kejap bulu aku.. tau la aku yg aku dah kene 'tindih'

adoiii.. ni kali kedua aku kene.. kali pertama masa kat tempat kursus kat jb dulu.. mmg tempat tu keras skit.. walaupun kecoh2 tmpt tu keras aku releks jek time kursus smp la sehari nak blk aku kene.. ni mmg aku nmpk terang2.. tp kali ni terasa mcm mimpi.. mungkin sbb aku baru nak terlena kot.. haishhh.. takut tul la aku.. ni rasa nak ubah kedudukan katil ni.. alahai.. tak mo dah la kene lagi.. rumah aku tu mmg ada gak benda2 mcm ni.. tp sepanjang aku dok kat situ dah baper thn ni tak de pulak kes kene tindih.. uwaaa.. takut... siap kene cekik tu... mintak2 dijauhkan la benda2 ni lagi..

Tiada ulasan: