Jumaat, 13 Julai 2012

Dah Pencen???

Assalam,

Haaaa? dah pencen? kenapa aku tak tau? wakakakkaka.. soalan yang tak boleh diterima langsung.. pg ni aku kol la opis mak aku.. ermm.. mak tiri sebenarnya.. walaupun mak tiri tp tak pernah aku dilayan seperti anak tiri oleh dia... teringat masa kecik dulu, ada la sthn tu aku dok dengan ayah (mak ayah dh bercerai) masa tu ayah dh kawin lain pun dgn mak tiri aku tu la... baik org nya.. jaga aku mcm anak dia sendiri. setiap kerenah aku dia layan dgn sabar... mmg aku sayang dia..

Mak tiri aku tu kalo nak diikut kan mmg dia ada bgtau aku hari tu dia nak pencen dah. cuma aku tak tau plak la dah sbln dua ni dia pencen.. adoiii.. tu la.. jarang2 lagi kol dia.. patut la adik aku ritu ada ckp soh dtg tgk mak aku tuh.. maaf yer tak panggil makcik ke mak tiri ke.. tp pgl mak..

aku ni mmg jarang kol mak aku tu.. adehh.. bukan sengaja.. tp tak teringat.. bila nak kol jek mcm2 benda aku buat.. last2 lupa nak kol. ni kalo kol mmg sengal la aku kene marah ni.. haaa.. jarang lagi nak kol mak.. tu la ayat mak aku tu.. ekekke.. tak pe.. elok juga mak aku tu pencen dah.. kesihatan dia pun tak mengizinkan... yer la ada darah tinggi.. so biar la dia pencen bleh berehat kat rumah. kereta pun dah ada kalo apa2 hal bleh la adik aku tu bwk mak aku nak kemana2.. ekkeke.. selamat menikmati hidup berpencen mak... kuikuikui.. adioss..

Tiada ulasan: