Khamis, 23 Disember 2010

23 December 2010!

Salam.... tgk tajuk jek korang mesti tak de pk pape kan.. ni aku nak bgtau kat sini bertapa malangnya tarikh tu.. kalo ikut dalam kalender tahunan aku, sah2 tarikh tu tarikh besday mak aku yang tercinta dan jugak la sepupu aku yg tersayang tu.. tp tarikh tu bertukar malang pada aku bila aku dengan hubby terbabit dalam kemalangan..

Tak tau la mcm mana la nak aku citer.. tp tu la.. malang tu tak berbau agaknya.. yang pasti aku ngan hubby tak pape.. aku la skit terhantuk kepala kat rangka kete depan tu haa.. kaki bengkak skit.. pening wooo... sakit paler.. tiba2 terus naik bengkak paler aku... nak termuntah pun ada.. tp skit jek.. don't worry la.. bermula cerita aku ni kelaparan.. so hubby bwk p mkn.. kebetulan kwn dia kol soh amik barang.. ada la 2 pg lebih.. kat2 3pagi gak masa tu dah... ni dah nak otw balik la ni... smp kat simpang usj tu haa la aku eksiden.. entah dari mana la dtgnya kete tiba2 jek dgn laju.. dah la tak bukak lampu.. kete lak warna hitam.. mmg aku jerit la kat hubby aku ada kete.. hubby aku tak sempat elak.. tp nasib baik la hubby aku slow masa tu... ada la 50km kot.. yer la simpang kan.. apa lagi.. berdentum.. kete tu berpusing gak la 3 kali.. smp langgar tembok kata hubby aku.. aku pelik.. giler ke hape.. dah la pg2 buta.. simpang tu plak gelap.. yang tak p bukak lampu tu kenapa.. turun2 jek aku nampak negro.. huh... lega skit hati.. bukan ape.. kalo org mesia ni mesti dah berduyunnnnnn tibaaaaaaa.. hahaha.. berduyun2 dah la kaum kerabat.. sah2 la hubby aku ngan aku jek.. tgk dari luar mmg tak de pape pun kete dia.. tp rupanya teruk gak la.. dia pun aku tgk mcm mabuk.. bila dah bising2 nak salah kan hubby aku.. hubby aku ajak p balai buat report tak nak plak.. sah2 la dia mabuk.. n tah apa2 la salah yg dia ada dia tak berani.. maybe tu kete sewa.. huh..

Kete hubby aku abis depan.. tp still boleh jalan lagi.. apa pun mmg kene towing gak la.. nasib baik la hubby ada kwn dlm towing menowing ni.. ok skit.. bayang la eksiden gitu.. mau beribu.. tu pun dia mmg mintak soh kami plak byr.. sbb nya konon kami langgar dia.. yer la. dh dia laju.. sempat la melepasi kami.. kalo hubby aku pun sama gak laju masa tu atau pun dia terlewat skit.. mmg dia hentam tang pemandu.. sah2 hubby aku tak de dah masa ni.. Astagfirrullah..... jauh kan la kejadian gitu..

Entah la.. masa aku update blog ni pun aku kat balai.. dah setel pg cek kat klinik setelkan buat report polis plak skang ni... tu la.. apa pun aku mmg la bersyukur sgt2.. mmg Allah S.W.T tu masih gik sayang kan kami... aku smp tak boleh tdo.. yer la.. takut2 kalo2 dah tak bgn pg tu.. smp tdo pun bukak lampu.. huhu... nnt aku update pic kete ek kat korang.. kalo hubby ada amik la.. pg td mmg tak sempat apa pun.. tak leh nak berpk langsung... alahai.. mmg la malang hari ni.. semoga kami dijauhkan dari kemalangan lagi selepas ini.. amin....

Tiada ulasan: