Rabu, 29 Disember 2010

Boring..


Yuhuuu... boring plak aku rasa mlm ni.. dengan keadaan kesihatan yang masih lagi tak jugak sihat2.. nape tah.. demam tak jugak kebah2.. yer la.. walaupun tak sampai berbungkus dalam selimut.. tapi tak seronok kalo menggigil jek kan..

Hari ni aku p hospital. jumpa doktor kat sana n dpt mc 2 hari.. lagi? alahai.. mgu lepas dah mc 2hari sbb accident tu. tp tak pe la.. nak buat mcm mana kalo dah sakit. member2 kat opis kata aku ni dah ada org baru..(pegnen lerr..) hahahah.. setiap kali ayat gitu keluar aku gelak jek.. mau tak nya. sbb aku pasti tak de isi lagi. suami aku pun tak bg lagi lampu hijau tuk aku pegnen. mcm mana? ermm.. kenapa yerk? aku pun masih lagi tak paham.. tp aku pun tak boleh jugak la bayang kan kalo sekarang ni aku dah pegnen. sah2 waktu2 mcm ni aku tak boleh la sgt2 nak kuar rumah. takut2 nnt tah apa2 plak ikut blk kan. tu kata org tua2 la.. sebut pasal pegnen.. kwn opis aku si zurie dah pun bersalin mlm td. si rina dok msg kat aku td kata dia dah bersalin dpt anak pmpn. 2.8kg jek berat baby tu. mak ai.. tgk perut mcm besar.. tp tu la.. pmpn lagi.. anak kedua.. pertama pmpn jugak.. hihihi.. tak pe la asalkan sihat dua2nya.

Abg ckp mak ada kat sini.. kat rumah adik. mungkin mak boring so turun kl. nak kata turun kat umah aku opppss... tutttttttttttt.. hihihi.. mungkin nak tgk keadaaan adik kejap. maksud aku tu adik ipar. adik abg. dia dah nak bersalin pun ujung bulan ni jugak. ermm.. semua nya kes bersalin jekk.. suka la nnt ada org baru.. anak pertama bg adik ipar aku tu.. aku jek belum lagi.. ermm.. ujung mgu ni nak blk kg. tp abg tak tau la.. ikut ke dia? setiap kali nak ajak blk kg dia ada jek alasan. muka pun poyo gak. pening paler aku.. entah la.. sejak dua menjak ni dia tak byk ckp. gurau tu ada. tp hal2 penting tak byk nak berckp. stiap kali suka habiskan masa kat maidin bwh tu. lepak dgn budak2 tu. entah apa yg dia runsing kan. tp aku mcm boleh agak pasal apa. cuma tu la.. malas nak bertanya. nnt mesti bleh jadi gaduh. entah la. aku harap2 perkara yang menghalang kami ni selesai cepat. tahun pun dah masuk tahun baru.. tinggal 2hari jek lagi..

Selamat menyambut tahun 2011...

Tiada ulasan: