Selasa, 21 Disember 2010

Rindu kwn2 lama...

Salam... sedar tak sedar usia makin meningkat. sebut pasal usia ak ni sebenarnya rindukan kwn2 lama masa zaman sekolah2 dulu.. wahhhhh sebut pasal sekolah, sah2 yang seronoknya zaman sekolah menengah.. wakakkak.. mau tak nya kalo ada yang nakal2, ada plak yg berlagak macho.. cun la itu la ini la.. mcm2 la zaman sekolah. aku? hihihi.. mcm biasa.. tak mcm org lain glemer sana sini.. tp masa time aku tu, naik jek form 2 dah juin ngan senior2.. huhu... hahaha.. tak men dah ngan junior bwh ni.. bukan sombong tp masa tu cuma 3buah kelas form tu jek di aliran pagi.. yang lain masih gik di aliran petang.. mau tak, tak de pilihan kene juin la dengan senior2 ni.. nak2 kwn2 aku semua nya bleh dikata kan suka dengan senior2...
tu zaman masa skolah dulu.. bila dah abis spm semua buat haluan masing2 smp la skang ni.. sejak ada FB mmg la aku syukur sgt2.. semua kwn2 skolah yg terputus hubungan dulu tu dpt berkumpul blk kat dalam tu.. wahhh mmg la seronok.. org yang aku cari ada dua.. sorg ni kwn mmg dr zaman kecik aku.. dok kat kawasan umah aku tu jugak.. siti fatimah.. sorg lagi anieza.. tp si anieza ni akhirnya dpt jugak la aku ketemu kat dalam fb.. cuma si siti fatimah ni.. tak dpt2 aku cari smp sekarang.. sejak darjah 5 dia tukar sekolah ke perak. blk kg mak ayah dia.. sbb nya ayah dia dah pencen pun masa tu..fatimah ni mmg kwn baik aku kat kwsan rumah tu smp la kat skolah rendah jugak. rindu plak aku ngan dia.. entah apa la citer dia skang ni.. anak tah bape.. huhu..
si anieza aku dh pun dpt kontek.. yer la.. punya la cari2 dpt jugak aku borak ngan dia.. dok kat area s.alam tu haa.. anak pun dua. baru2 ni ada la aku borak ngan dia.. bila agak nya ek kami nak jumpa.. maklumla dia suri rumah sepenuh masa.. sibuk uruskan anak2 dia. tp aku plak.. blk keje dah penat.. mmg ingat nak jugak jumpa dia dalam mgu ni.. bleh gak la lepak2 kan. smlm mmg tak larat.. blk keje dah penat.. dah tu ujan punya la lebat.. hihihi anie... tgu2.. nnt aku kol bleh kita jumpa borak panjang... yang lain2.. bila nak buat reunion ni....

Tiada ulasan: