Sabtu, 18 Disember 2010

Corat coret akhir tahun

Tengok pada tajuk mcm banyak cerita nak aku update kan.. hahahaha.. tak la.. sebenarnya mmg dah tak de cerita baru aku nak update.. sejak dua menjak ni.. al maklumlah suami pakai laptop.. mcm penah aku citer la kan.. sah2 broadband pun dia guna skali.. huhu..

Pejam celik pejam celik dah tinggal bape hari jek nak melangkah ke tahun baru.. azam baru? entah.. yang pasti aku nak semua nya berjalan lancar.. kalo boleh tu mmg tak mo ada masalah la kan.. tp apa plak jadinya tak dak masalah.. boleh tu boleh.. cuma jgn la teruk sangat.. mcm tahun ni.. kalo dari awal tahun pun dah tak berjalan dgn lancar.. sah2 la ujung2 tahun nak sampai ke penutup ni pun teruk gak keadaan aku rasa.. yg aku sebut ni sah2 la kan dari segi keje. tak mcm cousin aku.. bukak blog dia.. tau2 dia dpt naik pangkat dah pun.. huhu.. tahniah... aku? entah.. hihihi.. ada naik pangkat.. tp tak seperti cousin ku itu.. hahaha..

Untuk tahun baru ni aku lebih memikirkan tempat kerja yang baru akan aku hadapi nnt.. yer la.. dah 10 tahun kat tempat skang, aku tukar bukan sbb nak cari pengalaman baru.. tp sbb kecewa dengan situasi tempat kerja aku skang.. kalo org lain tu tukar tempat kerja mungkin la sbb cari pengalaman baru ataupun naik pangkat.. hohoho.. tp lain pada aku.. asal nya apa yg aku plan tu tak dpt plak.. aku cuba plan kedua ni.. entah dpt atau pun tidak tempat tu.. bukan senang nak dpt tempat yang kita mintak.. tp entah la.. jangan nanti dah dpt aku pun takut jugak kene ditempatkan diluar dari kawasan skang ni..hihihi...

Mcm2 plan aku nampak org lain.. tp aku.. entah.. sejak berumahtangga.. aku rasa lain.. mcm byk perkara yang aku nak buat terhalang.. kalo dulu aku harap ada suami semua nya lagi senang.. tp rupanya bukan semudah itu.. alahai.. mmg payah.. pening pun ada gak kalo aku pk.. nak2 skang ni semakin kerap aku kene migrain.. hahaha.. citer bab migrain aku dpt appointment tuk scan mgu dpn.. mcm mana ek.. entah.. langgar jek la.. ni pun tak ckp lagi kat hubby.. harap2 dia teman.. tp tu la.. ermmm...

Plan tahun baru? lalalaalal.. entah.. tdo lagi kot mcm tahun lepas.. hahahahaha.. pening la.. tp nasib baik la time cuti kan.. kuikuikuikui... elelelellele.... bila ek nak jumpa kwn2 lama masa skolah ni.. tunggu2 jugak aku bila diorg nak buat reunion.. mcm si miss.. syok gak la dia dpt reunion.. tp tak mo mcm dia.. tlg2.. wakaakkaka.. penat tu............buat jek la kat mana2 n byr.. badan pun tak penat.. tenaga tak membazir.. ehehehehe... tp meriah nya mesti la berbeza kan.. tungguuuu lagiiii......

Tiada ulasan: