Jumaat, 31 Disember 2010

snap.. snap..


Ok tak pic ni.. dalam kebosanan melanda diri.. hahaha.. sempat gak aku berposing.. kali ni keluar bwk laptop sama.. so tak de la masalah lagi kalo boring.. bukak FB la, search anything kat internet.. semua nya aku buat.. yang pasti semua pic2 ni aku snap kat snuker... ikut suami.. al maklumla cuti.. cuti yang telah pun diberikan oleh Pak Najib... yehaaaaaaa...



Dah lama tak snap pic ngan suami.. ada masa2 terluang sblm dia main snuker tu aku ajak snap pic.. mcm biasa.. buat koleksi.. sok dah tua2 bleh la ulang tayang blk kan..



Bab berposing bg kat abg.. asal boleh.. pantang kene panggil, otomatik dia berposing.. ada jugak la yang aku amik curi2.. hihih..



Dah lama rasanya tak de pic terbaru.. kalo korang perasan tgk la badan aku ni.. baru separuh.. blom lagi pic penuh.. berisi beb.. tak bleh tahannnnnnn... diet diet.. hahahah..



Loving couple... yang pasti org pun tak kan tau kami suami isteri.. tak mcm pun.. mana ada isteri ikut suami pg2 gini.. tp tu la kami...

Tiada ulasan: