Selasa, 4 Januari 2011

Entah apa nak jadi la..



memey Bukan Isu Yang Perlu Dimarahkan   Memey Suhaiza Respon Status Facebook Abby Abadi



Entah apa la nak jadi dengan Si Memey ni.. kalo la tahun lepas aku baca paper n ada gak tersiar kat tv3 pasal kecoh hal dia ni dengan si norman. kalo nak di pk2 blk mmg tak logik dia ni dok kat opis si norman pukul 3 pagi. kebetulan pulak org2 kat situ dah byk kali nampak. tu yang kol jais tangkap diorg ni. entah la.. tahun ni plak.. ingatkan dah ok lagi.. kantoi plak dengan si Abby dia dok serumah dengan si norman. bukan apa.. aku dari dulu mmg tak berapa berkenaan dengan si memey ni. tp tu la.. artis kan.. ada yang kita suka ada yang tidak. nasib dia tergolong dalam artis yang kita tak suka. nak buat mcm mana. nak2 kes rampas suami org ni mmg cepat jek org tak suka. tak kira la laki pmpn org tua atau pun muda.. cepat jek pandang serong.. aku sendiri pun dulu kata dia ni mmg tak logik.. teruk.. bukan sbb kan rampas suami org tp kenyataan yang dia keluarkan tu buat aku menyampah skit.. hihihi.. tp bila keadaan dah reda aku ok jek la.. sian gak kan.. n mungkin jodoh dia dah dengan norman. tp cara tu la tak syok skit.. org benci kita dulu kan.

Kes ni aku baca kat blog beutifull nara td.. kes dia lagi.. si Abby kantoi kan dia dengan norman dok serumah plak.. apa la.. nampak tak.. cakap tak serupa bikin.. aku bukan kisah pun dia nak dok serumah ke kawin ke bercerai ke.. cara tu.. ckp tu jgn ckp tak serupa bikin.. berdepan dgn kamera kata tak buat itu ini mcm ko sengaja org perangkap kan tp hakikat sebenarnya? erm.. apa pun aku doakan ko cepat2 la kawin dengan norman tu.. lagi baik nikah cepat daripada ko dok selindung2 mcm ni, bila kantoi kan malu sendiri.. sendiri korek lubang tuk diri sendiri.. hehehe.. adioss...



Tiada ulasan: