Sabtu, 1 Januari 2011

New Year 2011

Happy New Year 2011....... Sekejap jek kan dah masuk ke tahun baru.. zaman skang, pejam celik pejam celik dah pun cukup setahun... aku ngan hubby pun join jugak kali ni. kalo ikut kan setiap tahun kami mmg dok kat umah jek.. paling tidak pg karaoke.. sengal weh.. time2 gini mmg sesak.. kat mana2 pun.. tempat.. jalan.. tah apa2 lagi la.. semua nya sesak.. aku dgn hubby mmg tak suka tempat sesak2 ni.. nak2 lagi roadblok polis pun bersepah2.. sana sini ada.. risau gak.. yer la.. kalo nak jadi cerita mcm2 bleh jadi.. bukan kata ada buat salah.. tp kalo dah malang nak menimpa tu kan. kami keluar jugak mlm td sbb kan budak2 kat rumah ni la.. yer la.. dah ikut kan diorg ni nak pegi genting sebenarnya la. aku dgn hubby cepat2 kata tak nak.. hahaha.. giler.. lagi penuh.. sah2 tak leh nak buat apa dah pukul 10 baru sebut.. huhu.. Kata si kent, kwn dia dalam waktu kul 10 tu masih gik kat gohtong jaya.. sesak.. org berpusu2 nak ke atas agaknyakan.. apa lagi kat jln mrr2 tu... lagi ler.. hahaha.. sengal2.. larik dulu dari kesesakan.. org yang menumpang mmg seronok.. tp si driver la yang sengal.. termasuk aku la tu.. hahaha.. tak kuasa....



Pk punya pk kami tak tau gak nak kemana.. entah la.. layan jek.. last2 pg kat depan mines shopping centre tu ada la satu tempat nama Heritage.. so, kami lepak kat sana jek tunggu detik jam 12.. nak tgk bunga api la katakan.. hahaha.. mcm tak pernah tgk kan.. tp layanzzz budak2 ni.. mcm mak ayah bawak anak2 plak.. wakakka... hubby.. mcm biasa.. posing.. hihihi..




Seronok kan tunggu masa detik2 nak mengira tu.. depan ngan Heritage ni ada tasik.. sememangnya la kan.. nama pun mines.. sape yang tak tau tempat tu.. huhu.. apa lagi.. aku pun sama gak berposing. tgk budak2 ni sempat lagi tu dok menanda kat kepala aku.. hehe..





Turn hubby plak dok berposing ngan budak2 ni.. entah kenapa la budak2 ni suka betul dengan hubby.. mau tak nya.. contoh nya budak si baju belang2 tu.. kok hui.. nak datang sini tanye dulu kat si kent hubby ada ke tidak.. virus apa tah hubby aku ni bwk.. hahaha.. kalo aku ckp.. mesti dia kata, "Aura abg tu yang mahal.." huhu..




Kok hui, Ah tiong, Kent, Kelvin, Seng Heng (Lik Seng), Ian, hubby.. ni la geng2 yang sedia ada mlm tu selain aku.. aku jek pun pmpn.. mana2 pg ngan budak2 ni mesti aku ada.. kalo time cuti jek la kan.. hari2 keje aku tak join pun.. sengal la.. diorg lepak pun smp pg.. tak kuasa aku.. hihhi.. kalo bwk gf pun si Seng Heng ngan Kent jek.. hok lain2 tu Available lagi.. ada sape2 mau? mari2.. hahahaa...





Aku dgn hubby, time ni semua bertempiaran lari dulu selamatkan diri.. kenapa ek? hihihi.. giler.. budak2 kat situ men sembur2 ni.. tak kuasa la.. hok budak2 lain tu pun lari dulu tah kemana.. apa lagi, kami berpic la kat tepi tasik tu.. penuh dengan org.. yang pasti aku dan hubby jugak la yang melayunya pun.. hahaha...

Azam tahun baru kali ni aku pun tak tau nak kata apa.. mcm tahun2 lepas tak de pun azam tahun baru.. tp kali ni mmg aku nak pasang azam.. bukan azam la.. tapi lebih kepada doa.. aku berharap kali ni merubah segala2 nya perjalanan hidup aku dengan hubby jugak family kami kearah yang lebih baik dan bahagia.. ditambah2kan rezeki hubby supaya semuanya tak ada yang kurang.. mungkin tak cukup.. tp tak mo la kurang.. aku dengan family semakin rapat hendaknya. hubby, aku harap semakin meningkat usia kami semakin tu la jugak tak pudar kasih sayang dia kat aku. aku harap cinta hubby kat aku sentiasa mekar mcm mula2 kami kenal dulu. takmo ada lagi rintangan untuk kami.. penat dah rasanya lalui bermcm2 rintangan.. yang pasti.. tahun 2011 ni aku nak kan kebahagiaan menyinar dalam hidup kami... Amin...

Tiada ulasan: